تذکر نمایندگان به رئیس‌جمهور در خصوص مقابله با فساد در بنیاد شهید

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (21 آذر 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است: 

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر به اتفاق 11 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر دادگستری خواستار پیگیری فوری و سریع برای لغو دستور دادستان اصفهان در خصوص منع شرکت‌های آب و برق و گاز از دادن انشعاب به متقاضیان برخلاف قانون مصوب، شدند. 

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران به اتفاق 12 نفر دیگر از نمایندگان به وزاری صنعت و فرهنگ و ارشاد اسلامی، لزوم رسیدگی فوری به وضعیت افزایش تعرفه گمرکی واردات کاغذ را متذکر شدند. 

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که علت عدم توجه و عدم عمل دولت به قوانین مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سال 96 و قانون جامع ایثارگران چیست؟ 

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر به وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو در بازار تذکر داد. 

ابوالفضل ابوترابی و محمدابراهیم رضایی نمایندگان نجف‌آباد و خمین به رئیس‌جمهور لزوم توجه جدی به مقابله فساد در مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله شرکت‌های بازرگانی شاهد و سازمان اقتصادی کوثر را متذکر شدند. 

جلیل مختار و سیدرازی نوری نمایندگان آبادان و شوش در تذکری به وزیر دفاع خواستار تسریع در اجرای حکم بند «الف» ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه برای معرفی مناطق عملیاتی استان خوزستان در دوران دفاع مقدس به سازمان برنامه و بودجه کشور شدند.