به گزارش فارس، حجتالاسلام والمسلمین روحالله حسینیان در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان گلستان اظهار داشت: تمام تلاش اصلاحات این بود که انقلاب را به سوی لیبرالیسم منحرف کند و راهی که آنها انتخاب کرده بودند به سوی غیرخدا بود.

وی با بیان اینکه نباید کارهای مثبت دولت احمدی‎نژاد نادیده گرفته شود خاطرنشان کرد: کم‎شدن فاصله‎طبقاتی بین مردم و حکومت، ساده‎زیستی، ایجاد عدالت جغرافیایی، اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها و استکبار‎ستیزی از اقدامات خوب و ارزنده این دولت مردمی بوده است.

وی در ادامه افزود: در عین حال احمدی‌نژاد خطاهایی کرد که یکی تاخیر در اجرای فرامین رهبری بود که کار بسیار بدی بود و هیچ‎یک از ما، آن را توجیه نمی‎کنیم حتی با این عمل برخورد و گله‎مندی صورت گرفت و تلاش‎مان این بود که چنین اتفاقی نیفتد لذا توجیه خطا و لغزش‎ها از هیچ‎کسی پسندیده نیست اما باید مجموعه را نیز در نظر گرفت.

*جریان انحرافی یک کودتای خطرناک است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان انحرافی را قبول نداریم، متذکر شد: جریانی که ایران را منهای اسلام مطرح می‎کند یک انحراف است، جریانی که به‎خاطر هر توجیهی انسان‎های غیرمتدین و هنرپیشه‎ها را به دیگران ترجیح می‎دهد محکوم است و این‎ها هیچگاه پسندیده نیستند.
حجت‌الاسلام حسینیان به افرادی که بر جریان انحرافی پافشاری می‎کنند اشاره کرد و یادآور شد: کسانی‎که در فتنه ۱۳۸۸ بنا به فرموده رهبری سقوط کردند بر این جریان پافشاری دارند و حتی به‎عنوان یک کودتای خطرناک هستند که اگر تبیین، اصلاح و ریشه‎های آن خشکانده نشود و همچنان درون حکومت باقی بمانند خطری جدی برای نظام، انقلاب و مردم خواهند بود.

وی همچنین به ریشه جریان انحرافی اشاره کرد و اظهار داشت: جریان فتنه، نفاق، بهائیت، سلطنت‎طلب، واماندگان، مخالفان رهبری، آمریکا، انگلیس، فرانسه، بلژیک و اتحادیه اروپا همه‎و‎همه دست به دست یکدیگر دادند تا جریان فتنه به وجود بیاید لذا باید دقت کنیم و هوشیار باشیم که هیچ چیز، فتنه را تحت‎الشعاع قرار ندهد و اولین مخالفت ما باید با جریان فتنه باشد.

*تبدیل شدن ارزش‎ به ضد‎ارزش‎ به‎خاطر گرایش مردم به دنیا است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی‎که رویه اشرافی‎گری دارند و نسبت به بیت‎المال دقت نمی‎کنند و تنها در خدمت شخص هستند و نه مردم و به خاطر رانت‎خواری و وابستگی به حکومت و یا سوءاستفاده از بیت‎المال به این ثروت دست یافته‎اند از دیگر فرق‎های بین این دو جبهه پایداری و متحد است.

حجت‌الاسلام حسینیان بیان داشت: تبدیل شدن ارزش‎ها به ضد‎ارزش‎ها به‎خاطر گرایش مردم به دنیا است و از آن روزی که انگیزه‎های الهی و بصیرت‎ها در شمشیرها نهاده شد و در رکاب پیامبر(ص) پیش می‎رفت این جامعه ایرانی تبدیل به یک جامعه دنیایی شد.
وی افزود: اگر جامعه دینی، ارزش‎ها و سنت امر‎به‎معروف و نهی‎از‎منکر را رعایت می‎کرد و زمانی که فسادها و انحرافات از جا برخواستند می‎شورید چنین اتفاقی در جامعه اسلامی رخ نمی‎داد.

* انحراف در کمین نشسته است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسئولیت علما و روحانیت گفت: روحانیون در قبال تغییرات جامعه اسلامی مسئول هستند اگر امر‎به‎معروف و نهی‎از‎منکر در جامعه باشد قطعا حکومت‎ها منحرف نمی‎شوند و به سوی دنیا‎گرایی گرایش پیدا نمی‎کنند حتی تمایزخواهی در حکومت اسلامی، قومیت‎گرایی و قومیت‎محوری حاکم نمی‎شد لذا این انحصار‎طلبی جزئی از ذات قدرت است.
حجت‌الاسلام حسینیان با بیان اینکه انحراف در کمین نشسته است، اظهار داشت: همگان در برابر امر‎به‎معروف و نهی‎از‎منکر رسالت جهانی دارند و نباید اجازه بدهند در جهان، حکومتی مانند آمریکا زورمندانه با استکبار و با تبحر، منافع دنیا را قربانی منافع خود کند.

وی با بیان اینکه در جامعه دینی به خاطر ولایت‎دینی که بر یکدیگر داریم باید امر‎به‎معروف و نهی‎از‎منکر کنیم، یادآور شد: مهم‎تر از همه چیز، پیشتازی گروهی خاص است و این رسالت ویژه با در اختیار قرار دادن به نخبگان می‎تواند جامعه را به سوی خیر و سعادت رهنمون کند.

*کسانی‎ که به حکومت با نگاه طعمه نگاه می‎کنند نباید حاکم شوند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: هیچ‎کس از زندگی آرام و بی‎دغدغه بدش نمی‎آید به طوری که امام راحل در این زمینه فرمودند اینکه کسی نماز بخواند و به اطراف خود بی‎تفاوت باشد همانند اسلام آمریکایی است و این با مسئولیت اسلامی، قابل انطباق نخواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینیان یادآور شد: باید به مردم هشدار داد که مبادا اشرافیت و دنیاطلبان و کسانی که به حکومت با نگاه طعمه و نه خدمت نگاه می‎کنند در جامعه حاکم شوند چرا‎ که ما پیامد دوران هشت‎ساله را تجربه کردیم و دیدیم که چگونه ارزش‎های دینی در تاخت‎و‎تاز قرار گرفت و در این بین، اگر علما جلو می‎آمدند چنین مسائلی پیش نمی‎آمد، مردم ما مشکلات را تحمل می‎کنند، سختی‎ها را به‎ جان می‎خرند اما با تبعیض‎ها نمی‎توانند کنار بیایند.

وی گفت: جبهه پایداری یک جبهه گفتمانی و برخواسته از اسلام ناب محمدی است که باید در جامعه زنده نگه داشته شود.
نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان گلستان با محوریت عقلانیت، معنویت، عدالت، حول محور ولایت عصر امروز با حضور فراکسیون اصولگرایان حجتالاسلام سیدعلی طاهری، حجتالاسلام حسینیان، زارعی و کوچکزاده در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان برگزار شد.