روند بالا بردن توان و استطاعت نیروی دریایی و نیروهای دیگر سپاه تعطیل پذیر نخواهد بود

با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه ،سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی‌کل سپاه ودریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه مراسم الحاق رسمی هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

 

در این مراسم سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه گفت: روند بالا بردن توان و استطاعت نیروی دریایی و نیروهای دیگر سپاه یک روند دائمی است و تعطیل پذیر نبوده و نخواهد بود. 

هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه الحاق شد+تصاویر

وی خاطر نشان کرد: الحاق این پرنده های آب نشین به نیروی دریایی سپاه در همین راستا است.

سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: این قدرت ها مدام دنبال این هستند که آرزوهایشان را از صفحات ذهنشان به واقعیت های روی زمین تبدیل کرده و برای همین هم هزینه می کنند.

الحاق هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه+ تصاویر

سردار سلامی اظهار کرد: ما هم در چنین میدانی هستیم و باید این قدرت به تدریج اما پرشتاب به بلوغ برسانیم. ما الان با آن بخش از قدرتهایمان که به بلوغ رسیده اند توانسته ایم موازنه را با قدرت ها برقرار و بازدارندگی ایجاد کرده، دشمن را به عقب رانده و به شکست وادار کنیم و این در خیلی از جنبه ها رخ داده است و در سایر جنبه ها این برای ما یک راهبرد اساسی است. 

الحاق هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه+ تصاویر

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هواپیماهایی که در این مرحله به سازمان نیروی دریایی سپاه پیوستند با قابلیت‌های گوناگون گشت و شناسایی، پشتیبانی، امداد و نجات، آتشنشانی، ترابری دریایی و... از توانمندی فرود در آب، حرکت در آب به مانند یک شناور تندرو و همچنین کلیه عملیات های پروازی در ارتفاع های گوناگون برخوردارند و به دلیل بهره مندی از این قابلیت به پرندگان دوزیست و آب نشین مشهور هستند.