ترامپ شرور بدون نقاب است/سران آمریکا کنیز و نوکر صهیونیست ها

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: مسئولان سیاسی برخی کشور‌ها وقتی از شیطان بزرگ اطاعت می‌کنند به سمت ذلت می‌روند.

وی افزود: کسی نباید در برابر شیطان بزرگ که دشمن همه بشیریت است و گردن کلفتی می‌کند، کوتاه بیاید؛ کوتاه آمدن در برابر گردن کلفت تقویت اوست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: آنهایی که آمریکا و قدرت‌های استکباری غرب را یاری می‌کنند و با اشاره آن‌ها برای مردمشان برنامه ریزی می‌کنند، در حقیقت ظالم بر خود مسلط می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه نابسامانی در مجاری مدیریت کشور عکس العمل گناهان خود جامعه است، ادامه داد: همه مشکلات به ویژه مشکل اقتصادی با کلید تقوا قابل باز شدن است.

وی اظهار کرد: مسئله حساس، جهانی و منطقه ای ما اظهارات خطرناک رئیس جمهور بحران زده بی اصالت آمریکاست که قدس را برای پایتخت رژیم صهیونیستیِ کودک‌کش، جلاد، جعلی و بی هویت معرفی کرده و بنای انتقال سفارتشان را به این شهر شریف دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران  بیان کرد: سازمان ملل در دو قطعنامه خود که ظالمانه است چراکه به اسرائیل غاصب مشروعیت می‌دهد، تقسیم میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها را مصوب کرد که بر اساس آن قدس از آن فلسطینی هاست.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه این اقدام ترامپ نقض قطعنامه های سازمان ملل است، گفت: روسای جمهور قبلی آمریکا با اینکه از نظر ماهیت همین ترامپ هستند منتهای ترامپ شرور بدون نقاب است و آنها شرور با پوشش مخملی بودند، انتقال پایتخت صهیونیست ها را اجرا نکردند چراکه کمی ملاحضه منافع آمریکا را می‌کردند.

وی ادامه داد: ترامپ از آن جهت که یک داماد صهیونیست دارد و ریاست جمهوراش با همین صهیونیست ها شکل گرفته، منافع سرش نمی‌شود و آدم عجیب غریبی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه روسای جمهور آمریکا از خود استقلال ندارند و کنیز و نوکر صهیونیست ها و عوامل ثروت هستند که دنیا را غارت کردند، تصریح کرد: در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، فتنه 78 و 88 همواره امداد های الهی همراه ملت ما بوده و این امدادها مردم را در مسیرشان ثبیت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی داعش را ایجاد کردند، گفت: هدف آمریکا و همپیمانانش از تشکیل داعش،  ایجاد حصار امنی برای اسرائیل غاصب بود تا در کنار آن بتوانند سوریه و عراق را تجزیه کنند؛ آنها نه تنها به اهدافشان نرسیدند بلکه نفوذ منطقه ای، عاطفی، سیاسی و ... ایران در منطقه تعمیق شد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران  با تاکید براینکه خطرهایی اتحاد ملت های مسلمانان را تهدید می‌کرد گفت: با تشکیل زینبیون و حیدریون، بسیج، و نجباء، در واقع حلقه مستحکم دفاعی و نظامی تشکیل شد و زوال اسرائیل نه در مدت طولانی بلکه به زودی قطعی و غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به توطئه های جدید دشمنان علیه مسلمانان  افزود: دشمنان فتنه جدیدی داشتند و می‌خواستند مسلمانان درگیر جنگ داخلی شوند تا فلسطین که مسئله اول جهان اسلام است به حاشیه برود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: این انتفاضه ای که شروع شده و رهبر عزیزمان توصیه فرمودند که فلسطینی ها تسلیح شوند؛ باید تمامی مردم به پا خواسته و ملت فلسطین که مورد ظلم مضاعف قرار گرفته اند، مسلح شوند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: حرف ابلهانه ترامپ موجب عکس‌العمل کشورهای اسلامی شد، فلسطینی ها به پا خواستند، انتفاضه سوم و کنفرانس اسلامی محقق شد و در اولویت بودن مسئله فلسطین در جایگاه خودش قرار گرفت.

وی تاکید کرد: این اقدام ترامپ انزوای آمریکا را یک بار دیگر در جهان رقم زد چراکه غربی ها و همپیمانمان او این حرکت را تایید نکردند، و دیدیم که نخست وزیر بی شرم اسرائیل وقتی به فرانسه رفت آنها اعلام کردند که ما حرف ترامپ را قبول نداریم و حاضر نشدند چراغ سبز نشان دهند، اینها امدادهای الهی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران  با بیان اینکه دشمنان هرچه می‌خواهند به ما ضربه بزنند، تیرشان  به سمت خودشان باز می‌گردد، گفت: کشورهای اسلامی نباید فقط به یک قطعنامه بسنده کنند، همانطور که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت باید سفارت خانه ها اسرائیل را تعطیل کنند و سفرای آمریکایی را فرا بخواهند.

وی ادامه داد: همه کشورهای اسلامی باید کالاهای اسرائیلی و آمریکایی را تا رسیدین به نقطه مطلوب تحریم کنند تا آمریکا مورد نفرت جهانی قرار گیرد و دست از یاوه‌گویی ها و بی قانونی ها بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به ظلم عربستان علیه مردم مظلوم یمن اظهار کرد: کشته شدن علی عبدالله صالح فتنه گر قیام اعجاز آمیز مردم یمن را مستحکم تر کرد و این رژیم جنایتکار کودک کش که به مردم یمن ستم می‌کند به سزای کارش می‌رسد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید براینکه شورای انقلاب فرهنگی باید انقلاب را به صورت برنامه در بیاورد، مقوله وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و بیان کرد: اگر حوزه به نیازهای جامعه و دانشگاه توجه کند، به آنها مبنا بدهد و علوم دانشگاهی را هدف‌دار کنند،  جامعه با سرعت بیشتری به سمت مقاصد عالیه خود حرکت می‌کند.