چرند نویسی مطبوعات امارات درباره ایران

روزنامه البیان امارات در سرمقاله خود تحت عنوان «ایران همچنان خطری بزرگ است»، به کشته شدن «علی عبدالله صالح» به دست نیروهای جنبش انصارالله یمن اشاره کرد و نوشت که «ایران به دلیل دخالت در امور کشورهای منطقه از طریق جنگ‌های نیابتی به واسطه شبه‌نظامیان خود، خطری بزرگ برای ثبات و امنیت منطقه است».

این روزنامه همچنین مدعی ارسال موشک‌های بالستیک و مدرن ایران به جنبش انصارالله یمن برای هدف قرار دادن شهرهای عربستان شد و افزود تحقیقات انجام شده درباره بقایای موشکی که به عربستان شلیک شد، ایرانی بودن آن را ثابت می‌کند.

روزنامه الوطن نیز بدون نادیده گرفتن مشارکت امارات در ائتلاف سعودی علیه یمن که تا کنون به کشته و زخمی شدن هزاران تن منجر شده است، در سرمقاله خود تحت عنوان «ایران اصل و اساس بلاء است» نوشت که «همه می‌دانند ایران با سیاست‌های تجاوزکارانه و توسعه‌طلبانه خود علت همه بحران‌های منطقه و جهان است و برای تشدید تنش‌ها با هدف ایجاد فرصت جهت گسترش سیطره خود تلاش می‌کند».

این روزنامه نیز با اشاره به ادعای آمریکا درباره ایرانی بودن موشک‌های شلیک شده به سمت شهرهای عربستان سعودی، مدعی شد که «یک بار دیگر مقاصد تجاوزکارانه تهران فاش شد که این امر موضع بین‌المللی فراگیر برای مقابله با ایران را می‌طلبد به خصوص اینکه سیاست تهران نقض قوانین بین‌المللی است».