بعد از ژن خوب نوبت به آی کیوی بالا رسید!

گروه سیاسی- حسین مرعشی جزو چهره های بسیار نزدیک به خانوان هاشمی رفسنجانی محسوب می شود، وی که سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی سخنانی جنجالی را بر زبان رانده که نشان می دهد برخی افراد خود را برتر از دیگران در جامعه می بینند.

به گزارش افکارنیوز، مرعشی گفته مشکل دیگران با او، حزب کارگزاران و خانواده هاشمی‌رفسنجانی، درگیری بی‌هنران با باهنران است! مرعشی در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که چرا اسم خاندان هاشمی و حزب کارگزاران با ثروت‌اندوزی درآمیخته شده است؟ گفت: ثروت‌اندوزی شخصی و سوءاستفاده از مناصب حکومتی حتما مذموم است ولی مردم و کشور را ثروتمند کردن حتماً امر پسندیده‌ای است. آقای هاشمی دنبال این بود ایران توسعه پیدا کند و مردم ثروتمند شوند و عده‌ای که نمی‌توانستند این را بفهمند این فضا را علیه او راه انداختند. در ایران همیشه یکی از درگیری‌ها، درگیری بی‌هنران با باهنران است. مشکل ما، مشکل‌ آی‌کیوی مان است؛‌ آی‌کیوی ما یک مقدار بیشتر از دوستان دیگرمان است؛ مشکل کارگزاران و خانواده آقای هاشمی این است که مقداری‌ آی‌کیوی بالایی دارند و می‌فهمند کشور را نمی‌توان با توزیع پول نفت اداره کرد و نمی‌شود کشور را با نگه داشتن ظرفیت‌ها و اجرا نکردن پروژه‌ها حفظ کرد. کشور اگر می‌خواهد رشد کند و مردم رفاه داشته باشند، زیرساخت‌ها باید توسعه یابد. اینها را ما می‌فهمیم  و سال‌ها هم گفته‌ایم. 

این سخنان مرعشی در حالی مطرح می شود که چندی پیش پسر عارف نیز از ژن خوب خود گفته بود و جنجال زیادی به پا کرد.

به نظر می رسد اصلاح طلبان و کارگزارانی ها فهم خود را بیشتر از مردم می پندارند.که با نگاهی به اظهارات مرعشی می توان این موضوع را دریافت.

وی در گذشته نیز گفته بود مردم در شهرستان‌ها از نظر سیاسی نسبت به تهران عقب مانده‌اند!

همچنین درباره رابطه مردم و روحانی در قبال حل مسائل کشور گفت که مردم کاری نکرده‌اند، صرفا رفته‌اند یک رای به صندوق انداخته‌اند و حالا باید منت حسن روحانی را بکشند تا او مشکلات را حل کند. مرعشی اظهار داشت مردم رفتند و یک رای به آقای روحانی دادند، ما باید منت آقای روحانی را بکشیم؛ نباید او منت ما را بکشد. یک ساعت وقت گذاشته‌ایم و او باید این بار روی زمین را جمع کند و کشور را سر و سامان دهد. 

تحلیل های بسیاری در مورد نظرات آقای مرعشی به عنوان عضو خانواده هاشمی و دیگر اصلاح طلبان و خودبرتر بینی آنها می توان ارائه داد اما بهتر است مردم خود درباره اظهارات اخیر مرعشی درباره آی کیوی بالای خانواده هاشمی رفسنجانی قضاوت کنند.