وعده لاریجانی برای برگزاری نشست میان متقاضیان استیضاح و وزیر کشور

گروه سیاسی- محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه استیضاح وزیر کشور در حال حاضر 27 امضا دارد، گفت: اینجانب هفته گذشته بعنوان یکی از طراحان استیضاح مذکور و از طرف امضاء کنندگان این طرح، با علی لاریجانی رئیس مجلس برای اعلام وصول طرح صحبت کردم.

وی افزود: آقای لاریجانی گفت که قبل از اعلام وصول استیضاح، نشستی میان نمایندگان متقاضی استیضاح و وزیر برگزار شود.

طراح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور تصریح کرد: آقای لاریجانی قول داد تا این نشست مشترک روزهای آینده با حضور خود وی برگزار شود.

ابطحی افزود: ما بعد از برگزاری این نشست مشترک درباره استیضاح تصمیم گیری می کنیم.

وی با اشاره به طرح استیضاح دیگر این وزیر که از سوی برخی نمایندگان در مجلس دنبال  می شود، گفت: من هم شنیدم که برخی نمایندگان بصورت جداگانه در حال جمع آوری امضاء برای استیضاح این وزیر هستند.

این استیضاح در اوایل ابان ماه در 14 محور تهیه شد.

عزل و نصب ها در استانداریها و فرمانداریها، تائید صلاحیت برخی از شهرداران علی رغم رد صلاحیت آنان، سخت گیری و افزایش هزینه های زائرین اربعین و نابسامانی در صدور گذرنامه ها و نارضایتی وسیع زائرین، رشد شدید بیکاری به دلیل عدم هماهنگی دستگاهها و استفاده از ظرفیت آنان توسط مدیران وزارت کشور در استانها و شهرستانها و عدم برنامه ریزی وزارت کشور برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بی رویه آسیب های اجتماعی از جمله پدیده شوم طلاق و اعتیاد از محورهای این استیضاح است.

تلاش طراحان این استیضاح برای اعلام وصول و در دستور کار قرار گرفتن این استیضاح تا کنون بی نتیجه بوده و هیئت رئیسه مجلس مخالف اعلام وصول این طرح است.