حضور نماینده خمینی شهر در بازپرسی و پاسخ به اتهامات

گروه سیاسی- محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به شکایت حسین فریدون برادر حسن روحانی رئیس جمهور از وی گفت: صبح دیروز یکشنبه در شعبه دوم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت حاضر شدم.

وی با بیان اینکه نشر اکاذیب و افترا اتهامات مطرح شده در پرونده بوده، افزود: شکایت فریدون در خصوص اظهارات و مصاحبه های اینجانب با رسانه ها درباره ارتباط شبدوست مالامیری با حسین فریدون و خانواده وی بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حسین فریدون مدعی شده که ارتباطی با این فرد نداشته اما اینجانب اسنادی که داشتم را در اختیار بازپرس قرار دادم.

ابطحی با بیان اینکه شکایت حق هر فرد ایرانی است، افزود: اینجانب در راستای شفاف سازی و ایفای وظیفه نمایندگی مطالبی مطرح کردم و در واقع اظهارات ما برای این بود تا قوه قضائیه به جرائم فریدون رسیدگی کند.

چندی پیش ابطحی در مصاحبه ای گفت که شب‌دوست مالامیری رقم‌های بسیار کلانی توسط رانت‌هایی که داشته از بانک‌های ملی و ملت اخذ کرده است. همچنین این فرد ارتباطات نزدیکی با خانواده حسین فریدون برادر رئیس جمهور داشته است و اسناد نشان می‌دهد که مالامیر با فریدون ارتباط مالی داشته است. اسناد واریز پول، به حساب دختر فریدون در لندن و کانادا وجود دارد که نشاندهنده ارتباطات مالی بین فریدون و مالامیری است.

حسین فریدون روز شنبه 24 تیر ماه به دلیل پرونده فساد مالی بازداشت و روانه زندان اما 2 روز بعد آزاد شد.