شکایت چند نماینده از مطهری به قوه قضائیه

به گزارش افکار نیوز، ستار هدایت خواه در گفتگو بامهر با اعلام خبر شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از علی مطهری به قوه قضائیه گفت: مطهری در دانشگاه تهران، سخنانی را در رابطه با مجلس هشتم و نمایندگان کرده بود و توهین هایی را به برخی از نمایندگان نسبت داده بود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: تعدادی از نمایندگان به علت توهین های ایشان به مجلس هشتم، با جمع آوری امضاء از نمایندگان در صحن علنی به دستگاه قضایی شکایت کردند تا آقای مطهری به سبب اهانت هایشان مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

هدایت خواه تصریح کرد: مطهری به خاطر عدم تقید به مبانی اخلاقی اسلام و عدم تقوا در عرصه سیاسی همیشه نسبت های این چنینی را به افراد داده است و به همین دلیل نیز در یک مورد نسبت به توهین های ایشان به هیئت داوری اصولگرایان شکایت کردیم و ایشان در آن هیئت تعهد اخلاقی دادند که اینگونه رفتارها را تکرار نکنند.

وی با بیان اینکه مطهری پیش از این نسبت به یکی از نمایندگان در صحن علنی مجلس نسبت هایی را به کار برده بود، گفت: تا امروز به دلیل انتصاب آقای مطهری به شهید والامقام مطهری در مورد رفتارهای وی اغماض هایی صورت گرفته بود اما در پی تکرار تخلفات ایشان نمایندگان تصمیم گرفتند از وی به قوه قضائیه شکایت کنند.

ای نماینده در پایان تصریح کرد: استاد مطهری در نقدهایشان علیه جریان های ضد دینی نیز کاملا جانب انصاف و عدالت را رعایت می کردند اما متأسفانه فرزندشان به نیروهای اصولگرا و اخلاقی نسبت های توهین آمیز می دهد.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هفته جاری در نشست نقد مجلس هشتم که در دانشگاه تهران برگزار شده بود از رفتارهای برخی نمایندگان انتقاد کرد و رفتار طیفی از نمایندگان را مصداق بارز " شعبان بی مخ " دانسته بود.

مطهری پیش از این نیز مورد انتقاد اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی قرار گرفته بود.