ولایتی: پیام 9 دی، حضور مردم در دفاع از انقلاب است

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در حاشیه نشست خبری با موضوع تحولات فلسطین در باشگاه خبرنگاران جوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و مردم با رهبری امام خمینی(ره) آن را به دست آوردند و با هدایت مقام معظم رهبری آن را ادامه داده‌اند.

وی افزود: مردم ما هر جا که ببینند این انقلاب به خطر افتاده وارد میدان می‌شوند، در ابتدای انقلاب نیز مردم به صحنه آمدند و شاه را سرنگون و آمریکا را از کشور بیرون و بعد از آن در جنگ تحمیلی از سرزمین مان دفاع کردند.

ولایتی تصریح کرد: مردم کشورمان در دفاع از حرم مردانه ایستادگی کردند و مردم در 9 دی 88 نیز دیدند یک سر فتنه در خارج و سر دیگرش در داخل به وسیله افراد فریب خورده شکل گرفته است بنابراین پیام 9 دی حضور مردم در دفاع از انقلاب است.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی بیان کرد: مردم در حماسه 9 دی با حضور میلیونی خود به دنیا نشان دادند که ما انقلاب را دوست داریم و از آن حمایت می‌کنیم ولو اینکه ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: البته طبیعی است که هر حکومت تازه شکل گرفته‌ای با مشکلاتی مواجه باشد و مردم باید دست به دست هم بدهند تا چالش‌ها رفع شود.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه 200 سال مبارزه است که اوج آن در زمان امام خمینی(ره) شکل گرفت و مهمترین دستاورد آن استقلال کشور است.