کمی هم به تهاجم فرهنگی و نبرد نرم دشمن فکر کنیم

«امروز جنگ نظامی با ما خیلی محتمل نیست. لکن جنگی که وجود دارد، از جنگ نظامی اگر خطرش بیشتر نباشد، کمتر نیست. در جنگ نظامی، دشمن به سراغ سنگرهای مرزی ما می آید. مراکز ما را سعی می کند منهدم کند تا بتواند در مرز نفوذ کند؛ در جنگ روانی و آنچه که امروز به آن جنگ نرم گفته می شود در دنیا، دشمن به سراغ سنگرهای معنوی می آید که آنها را منهدم کند؛ به سراغ ایمان ها، معرفت ها، عزم ها، پایه ها و ارکان اساسی یک نظام و یک کشور؛ دشمن به سراغ اینها می آید که اینها را منهدم کند و نقاط قوت را در تبلیغات خود به نقاط ضعف تبدیل کند. فرصت های یک نظام را به ضعف تبدیل کند. این کارهایی است که دارند می کنند؛ در این کار تجربه هم دارند، تلاش هم زیاد دارند می کنند، ابزار فراوانی هم در اختیارشان هست. باید دشمن و ابعاد دشمنی را بدانیم تا بتوانیم بر او فائق بیاییم.»

مطالبی که خواندید مربوط به روشنگری مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان در دوم مهرماه 88 در تبیین فتنه کور منافقین جدید، آن هم در اوج شرارت و بیگانه پرستی سران فتنه است.
جنگ نرم چیست؟ سربازان و افسران و صف و ستاد آن کدامند؟ اتاق جنگ نرم در کجا مستقر است؟ برنامه‌های آنان چیست؟ کجا را هدف قرار داده اند؟
اینها سوالاتی است که اگر پاسخ ندهیم از یک سوراخ ده ها بار گزیده خواهیم شد.
دکتر حسین بشیریه در ایام دولت اصلاحات وقتی در وزارت کشور با تاجزاده و اصحاب فتنه در تدارک فرآیند سکولاریزاسیون بود، پس از شکست فتنه 88 به آمریکا گریخت.
او یکی از طراحان براندازی نرم با مشارکت برخی اصلاح طلبان بود. نقش «تاجبخش» به عنوان یکی از ستاره های آشوب های 88 کلیدی بود. او در اعترافات  خود در دادگاه پرده از ارتباط خود با اصلاح طلبان به ویژه تاجزاده برداشت.
دشمن فکر می کرد با همکاری دو تاج می تواند خواب های طلایی بازگشت سلطه و سلطنت را تعبیر کند. قیام 9 دی مثل یک سیل و توفان و زلزله آمد و همه ناپاکی ها و وطن فروشی ها و  شرارت ها را پایان داد و سران فتنه به همراه صف و ستاد آنها را افشا کرد.
ای کاش مسئولین امنیتی و قضائی به قطعنامه حماسی و ماندگار این روز عمل می کردند و سران فتنه را به سزای خود می رساندند تا آنها امروز طلبکار نشوند، تا جایی که طمع کنند جای ظالم و مظلوم، «جلاد» و «شهید» را عوض کنند.
امروز یک سوم ماهواره های موجود در جهان فقط برای ایران برنامه پخش می کنند. آنها با 9 هزار شبکه هر روز و شب بی وقفه مشغول بمباران فرهنگی هستند. فقط 300 شبکه فیلم غیر اخلاقی و 721 شبکه سینمایی و 342 شبکه سرگرمی و خنده و 515 شبکه برای کودکان و نوجوانان، مفت و مجانی برنامه پخش می کنند. همچنین 32 شبکه در دست تجزیه طلبان، ضد انقلاب و مخالفان سرسخت جمهوری اسلامی است که هر روز برنامه هایی را علیه نظام پخش می کنند.
230 شبکه فارسی زبان  مشغول لجن پراکنی علیه جمهوری اسلامی هستند و این در حالی است که کل شبکه های جمهوری اسلامی به 50 شبکه هم نمی رسد که حجم تولید این 50 شبکه هرگز با تولیدات دشمنان اسلام در شبکه های فارسی زبان و زبان های خارجی برابری نمی کند.بی مهری مسئولین دولتی به بودجه صدا و سیما نشان می دهد آنان درک درستی از تهاجم فرهنگی دشمن ندارند.
تمام برنامه های مخرب دشمن از طریق گیرنده های تلویزیون قابل دسترسی است و همین حجم و بالاتر از آن از طریق اینترنت هم دریافت می شود که مکمل آن است.
ده ها اندیشکده سیاسی و فرهنگی در آمریکا و اروپا با بودجه های هنگفت دست اندرکار نبرد نرم و براندازی هستند و این غیر از بودجه ای است که سالانه در کنگره آمریکا یا در مجلس عوام انگلیس و برخی کشورهای اروپایی برای براندازی نظام و کمک به جریان های وابسته در داخل است که خوشبختانه در اعترافات برخی متهمین فتنه 88 فاش شد.
علی رغم همه این تدارکات و لجستیک، ملت ایران مقاوم و مقتدر روی پای خود ایستاده و قیام تاریخی 9 دی دست رد بر همه این سیاه بازی ها 
و شرارت ها زد.
بودجه نهادهای فرهنگی کشور که چون سد آهنین در برابر تهاجم سیاسی و فرهنگی دشمن ایستاده اند هر سال کم و کمتر می شود. این وضعیت در بودجه 97 یعنی کاهش بودجه نهادهای فرهنگی کشور، رکورد زده است. البته مردم ما به این بودجه ها دل نبسته اند، آنها با اتکا بر آگاهی و بصیرت خود، از انقلاب و اسلام دفاع می کنند و به این بی مهری ها توجه نمی کنند.
مراجع عظام تقلید، علمای بزرگ و حوزه های علمیه، دانشگاه های کشور و اساتید و دانشجویان در نقش افسران نبرد نرم در سنگرهای خود حضور دارند. دشمن باید آرزوی پیروزی در نبرد نرم علیه ملت ایران را به گور ببرد.
دنیا شاهد است که ملت ما با اتکا به رهبری آگاه و هوشمند خود، هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کند. این انقلاب صاحب دارد و صاحب آن خدای قادر متعال است و ملت را در نبرد با فرعونیان زمان تنها نخواهد گذاشت؛ «انّ معی ربّی سیهدین». (سوره شعرا، آیه 62)

دکتر حسن کربلایی