یوسف بسنجیده عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتوگو با فارس با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس نهم گفت: ما وطن خود را نمیفروشیم و تا آنجایی که بنده با جمعی از اصلاح طلبان ارتباط دارم، آنها به ثبات کشور و امنیت علاقه داشته و این علاقه آنها کاسته نشده و نخواهد شد.

وی در این زمینه افزود: ما نمی‌توانیم با انتخابات قهر کنیم چرا که مگر می‌شود که کسی از خودش هم قهر کند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه شرایط انتخابات تغییر کرده و قانون شرایط جدیدی را برای مدارک تحصیلی و نحوه حضور کاندیداها در انتخابات مجلس تعیین کرده است، اظهار داشت: اصلاح طلبان به انتخابات علاقه داشته و قصد دارند که در این عرصه حضور داشته باشند البته آنهایی که بحثتحریم را مطرح می‌کنند مسئولیت با خودشان است.

بسنجیده اضافه کرد: اصلاح‌طلبان در حوزه بنده یعنی استان گلستان و بندر ترکمن در انتخابات شرکت خواهند کرد و این مردم هستند که از میان آنها کاندیداها را انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: قشری از اصلاحات با برخی از اصلاح‌طلبان که در جریان حوادثپس از انتخابات با تجدیدنظر طلبان همراهی کردند، خط‌شان جداست.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه باید در درون نظام سلایق مختلفی وجود داشته باشد اما باید همه پایبند به ولایت‌فقیه و قانون باشند، تأکید کرد: اینکه همه یک حرف بزنند که خوب نیست لذا ما با کسانی که با ضدانقلاب شده و از نظام بیرون رفتند، کاری نداریم.

بسنجیده همچنین گفت: البته همین بیرون از نظام قرار گرفتن یا نگرفتن هم شاخصهایی دارد که بنده در جایگاهی نیستم که بتوانم در مورد آن صحبت کنم.