به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاههای گیلان، اقتدار کنونی ایران، جهان اسلام و مستضعفین جهان را ناشی از حاکمیت ولایت عنوان کرد و گفت: زمانی هیئت دولت ما با یک تلفن سفیر آمریکا زیر و رو میشد و آنقدر از نفت ما غارت کرده بودند که میرفت نام آبادان از نام ایران هم معروف تر بشود اما ولایت همه معادلات جهان را به نفع جبهه مستضعفین تغییر داد.

وی با بیان این مطلب که صدای شکسته شدن استخوان‌های سرمایه داری و لیبرالیسم به گوش می‌رسد، اظهار داشت: زمانی که امام راحل فرمودند صدای شکسته شدن کمونیسم به گوش می رسد؛ اتحاد جماهیر شوروی هنوز از شوکت و قدرت جهانی برخوردار بود؛ اما به فاصله اندکی از نامه امام رحمه الله فروپاشید و به زباله دان تاریخ پیوست.

وی در توصیه به رئیس جمهور آمریکا گفت: به آقای اوباما می گوییم قبل از اینکه ایالات متحده آمریکا به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی دچار شود، نامه تاریخی امام به گورباچف را مطالعه کنید و از آن عبرت بگیرید.

وی در خصوص تنها راه نجات کشورهای غربی از نابودی حتمی ابراز داشت: تنها راه اردوگاه سرمایه داری برای ادامه حیات و نجات از نابودی قطعی، توبه به پیشگاه اسلام و تسلیم شدن در برابر انقلاب اسلامی است و این درحالی است که فرصت چندانی هم برایشان باقی نمانده است.