به گزارش فارس ، برخی سایتهای خبری امروز از تصمیم "کامران نجفزاده" خبرنگار واحد مرکزی خبر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم خبر دادند.

این سایت‌ها، " سفر اخیر نجف‌زاده به لیبی و تهیه گزارش‌های خبری وی از تحولات آن کشور و برخورداری او از جایگاه ویژه در بین خبرنگاران صداو سیما " را دلیل این تصمیم‌گیری عنوان کرده‌اند.

در خبر منتشره در این زمینه این‌گونه تحلیل شده که " در صورت ورود نجف‌زاده، بعید نیست که نام وی به جای یکی دیگر از خبرنگاران سابق واحد مرکزی خبر که در حال حاضر نماینده مجلس است، در یکی از لیست‌های انتخاباتی تهران قرار گیرد ".

در پی انتشار این خبر، کامران نجف‌زاده خبرنگار واحد مرکزی خبر در وبلاگ شخصی خود به این فضاسازی‌ها واکنش نشان داد و نوشت: لطف دوستان شامل حال من شد و در خبرها آمد که قرار است کاندیدای مجلس باشم؛ خواستم بگویم سپاس اما از همه مجالس عالم همین " مجلس " لطف و مهر مشفقانه شما ما را بس ".

‍وی در فراز پایانی یادداشت خود نوشته است: "ژورنالیستها اگر بتوانند گاهی حرف دل مردمانشان را بزنند، حکایت پادشاهان بیتاج و تختند؛ با چهار صفحه کاغذ و یک قلم و یک وبلاگ و گاهی یک میکروفن و همین ما را بس...".