بیان مشکلات معیشتی برای ایجاد اختلاف بین اقوام

سردار پاشا محمدی با اشاره به تعدد قومیت‌ها در جمهوری اسلامی ایران و با بیان اینکه نمود این تعدد قومیت‌ها در جامعه عشایری و روستایی کشور، تجلی بیشتری دارد، اظهار کرد: سران اقوام و عشایر ایرانی همواره جزو یاران وفادار به ولایت و رهبری و نظام اسلامی بودند و هستند.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق ایجاد اختلاف میان قومیت‌ها و همچنین اهل تسنن و اهل تشیع، می‌خواهد از این تعدد و تنوع قومی ما سوءاستفاده کند، گفت: آن‌ها برای نیل به این هدف‌شان، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی را در حوزه‌های فکری، فرهنگی و پولی انجام داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دشمن در ناآرامی‌های اخیر، کوبیدن بر طبل اختلاف میان اقوام و قومیت‌های کشور به بهانه بحث معیشت و محرومیت بود، گفت: در ماجرای اخیر، سران اقوام و عشایر ایران با بیداری و هوشیاری کامل، در زمان لازم برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه حاضر شدند.

سردار محمدی در پایان گفت: همانگونه که در تصاویر تلویزیونی مشخص بود، عشایر ایران اسلامی با لباس‌های محلی خود، پیشتاز راهپیمایی‌های محکومیت اغتشاش و آشوب طی روزهای گذشته در سراسر کشور بودند.