سرمقاله روزنامه های امروز/ از واکنش شریعتمداری به سخنان رئیس‌جمهور تا بازی تکراری ترامپ!

 روزنامه های صبح امروز ایران در سرمقاله های خود به مهمترین مسایل روز کشور و جهان پرداخته اند که گزیده آنها در ذیل می آید:

واکنش مدیر مسئول کیهان به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر نقد امام زمان (عج)/ موج خون در دل لعل!

در حالی که انتظار می‌رفت آقای روحانی از سخنان بی‌پایه و اساسی که گفته است توبه کند، دیروز دفتر ایشان با صدور بیانیه‌ای اظهارات ایشان را تغییر داده و تلاش کرد سخنان رئیس‌جمهور را موجه قلمداد کند!.

صدای مردم را بشنوید!

درست است سیاستمداری در اکثر نقاط جهان شغل شریفی محسوب نمی‌شود اما شریف نبودنش هم تا حدود زیادی به ذات قدرت که با تصمیم‌گیری در باب توزیع منافع پیوند خورده است، بازمی‌گردد.

درس‌هایی که نیاموختیم

در روزهای گذشته در شهرهای چندی از ایران اسلامی شاهد اجتماعات اعتراضی و به تبع آن سوء استفاده عده‌ای از معاندان و دشمنان قسم خورده انقلاب برای بهره برداری از آن و ناآرام کردن کشور بودیم.

بازی تکراری ترامپ در شام

به دنبال ظهور داعش و درگیر شدن سوریه در یک جنگ تمام عیار داخلی، این کشور به صحنه ای برای حضور نیروهای نظامی خارجی از یک سو و جولان گروه های متعدد تروریستی از سوی دیگر تبدیل شده است.

تأملی بر فضای مجازی

بدون تردید، موضوع فضای مجازی، در چند دهه اخیر و دهه های آینده یکی از مهم‌ترین چالش‌های دولت ها و ملت های جهان است.

دولت قانون مالیات بر عایدی مسکن را اجرا کند

گزارش‌های منتشر شده از سوی دو نهاد قابل اعتماد کشور درباره افزایش قیمت خرید و اجاره بهای مسکن بیانگر آن است که روند افزایشی قیمت‌ها در بخش‌های یاد شده طی آذرماه سال جاری نسبت به سال گذشته به ترتیب ۱۵ و ۲۵ درصد بوده است