فرمانده یگان‌ویژه ناجا: از یک فتنه بزرگ جلوگیری کردیم

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان و مدیران یگان‌های ویژه بیان کرد: شجاعت و غیرت انقلابی یگان ویژه در تمامی عرصه ها، موجب افزایش اعتماد آحاد جامعه شده که این امر نوید‌دهنده خدمت شایسته تر و برداشتن گام مهم تر در راه انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: با رویکردهای اجتماعی جدید و قدرت نرم می توان مقابل تهدیدهای ابرقدرت ها ایستادگی کرد.

فرمانده یگان های ویژه اظهار داشت: با آمادگی جسمانی، بصیرتی، عملیاتی و تکیه بر نقاط قوت، برنامه آینده خود را تنظیم خواهیم کرد تا همچون سال های گذشته آموزش های خود را به کار ببندیم و در میدان رزم از این آموزش ها برای برقراری نظم و امنیت استفاده کنیم.

این مقام انتظامی اذعان داشت: با استفاده از رویکردهای جدید و اشراف اطلاعاتی نگرش ما نسبت به جمعیت اغتشاش‌گر تغییر می کند و این باعث می شود تا با روحیه سلحشوری و تقویت امید به آینده برای مردم، ماموریت خود را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن از روش های مختلفی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند ، بیان داشت: یکی از مهم ترین روش ها، سوء استفاده از مردم به وسیله شبکه‌های مجازی است و ما باید در این زمینه محافظه کار باشیم چرا که تمام این شبکه ها در خارج از کشور توسط دشمنان خارجی حمایت می شوند.

سردار کرمی خطاب به فرماندهان این یگان اظهار داشت: یگان ویژه در ناآرامی های چند روز گذشته از یک فتنه بزرگ جلوگیری کرد و هر کجا که وارد صحنه شد با تجهیزات بازدارنده و بدون هیچ گونه خسارتی، ماموریت خود را با صلابت و موفقیت به پایان رساند و نشان داد این یگان قابلیت‌های زیادی دارد که قابل تقدیر است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: امید است با ایجاد راهبردهای مشترک، استمرار در آموزش و جایگزینی تجهیزات، به خوبی بتوانیم همچون گذشته برنامه های روزمره خود را پیش ببریم و در ماموریت ها موفق عمل کنیم، فرماندهان باید این اهداف مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند و در میدان رزم اقدامات کار شده را عملی سازند.