نماینده مجلس خطاب به روحانی: لطفا کمی اخم کنید!

در جلسه علنی امروز سه شنبه 26 دیماه مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: دشمن با دیپلماسی خنده شما گستاخ‌تر شده است لطفا کمی اخم کنید.

عضو کمیسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: وزرای شما دیپلماسی خنده را اشتباه گرفته اند و همه جا از این دیپلماسی استفاده می کنند در حالی که باید با استحکام با دشمنان برخورد کرد.

حاجی دلیگانی خاطر نشان کرد: راستی آقای روحانی وقتی لشکر بیکاران در فرانسه به حرکت درآمدند و شهرهای این کشور را به آشوب کشیدند شما هم با رئیس جمهور این کشور صحبت کردید؟ یعنی اصلا اجازه دادند تماسی در این باره داشته باشید؟

وی ادامه داد: چرا اجازه دادید که مقامات کشورهای اروپایی در روزهای اغتشاشات با شما تماس بگیرند و از اوضاع داخل کشور بپرسند؟

حاجی دلیگانی اظهار داشت: جناب آقای رئیس جمهور خود و دولتمردان کابینه لطفا کمی هم اخم نثار بیگانگان کنید، خواهید دید بیگانه چگونه دست و پای خود را جمع می کند البته شاید افق نگاه درون جامعه با نگاه رئیس جمهور و وزرا متفاوت باشد. اگر اینگونه نیست چرا حتی یک بار صدای خود را نسبت به گستاخی ها، جسارت ها و هتاکی ها بر سر غرب و آمریکا بلند نکردید؟ و حتی سفیران آنها را به وزارت امور خارجه فرا نخوانده اید.

وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور شما و دولتمردان اقتصادی و رئیس بانک مرکزی در مواجهه با درخواست سپرده گذاران به راحتی غش در معامله کردید به نوعی گندم نمای جو فروش شده اید شما که ادعای تعیین تکلیف وضعیت نزدیک به 98 درصد سپرده گذاران را مطرح کردید چرا شفاف و با صراحت در این باره توضیح نمی دهید آیا می دانید بخش عمده ای از 98 درصدی ها که شما در مورد آنها مانور داده اید هنوز پولی نگرفته اند و تنها وعده های بلندمدت دریافت کرده اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آقای رئیس جمهور آیا می دانید بیش از شش هزار میلیارد تومان از رقم 11 هزار میلیارد تومانی برداشتی از صندوق ذخیره ارزی کجاست آیا می دانید این مبلغ در حساب خاص یک موسسه اعتباری است که با رئیس فلان بانک نسبت فامیلی دارد؟