به گزارش فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز چهارشنبه در صحن علنی مجلس قرائت شد.

فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد تعیین تکلیف پست‌های خالی هیات علمی دانشگاه پیام‌نور و اجرای مصوبه سفر مقام معظم رهبری درباره تاسیس دانشگاه جامع بین‌المللی غرب کشور در کرمانشاه تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد به رئیس‌جمهور در مورد صدور دستور در جلسه هیات وزیران برای افتتاح پاسگاه و بازارچه مشترک مرزی در مرز مشترک استان خراسان شمالی با ترکمنستان، به وزیر جهاد کشاورزی جلوگیری از واردات پنبه و تسریع در خرید تضمینی پنبه از کشاورزان، به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حل مشکل پوشش تلفن همراه در استان خراسان شمالی تذکر داد.

بشیری و کوهی نمایندگان پاکدشت و سروستان از وزیر امور خارجه خواستند که در امداد رسانی به ایرانیان حادثه دیده در پی غرق شدن کشتی در سواحل اندونزی تسریع شود.

سنایی نماینده نهاوند از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست که در احداثمجموعه فرهنگی ورزشی کارگران نهاوند تسریع ایجاد شود.

رضایی نماینده تربت حیدریه از وزیر نیرو خواست که در مورد تامین آب شهرستان فیض‌آباد مه‌ولات توضیح دهد.

ونایی نماینده ملایر از وزیر ورزش و جوانان خواست که اقدام قانونی درباره هتک حرمت سرپرست کشتی تیم تهران داشته باشد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر راه و شهرسازی در مورد تسریع در آسفالت‌ کردن راه‌های روستایی چابهار، نیک‌شهر و انارک تذکر داد.

پولادی و قنبری نمایندگان ایلام به وزیر کشور در مورد توضیح درباره علت عدم حضور استاندار ایلام در جلسه مجمع نمایندگان استان تذکر دادند.

اکبریان نماینده کرج از رئیس‌جمهور خواست که دستور تعطیلی و انتقال ندامتگاه‌ها از شهرستان کرج را صادر کند.

محمدی نماینده مریوان به وزیر آموزش و پرورش در مورد تخصیص فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی هوا، به کارمندان تمامی شهرستان های مرزی و به رئیس‌جمهور در مورد صدور دستور تخصیص اعتبار به سازمان تامین اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش جهت اجرای بیمه کارگزاران مخابرات روستایی و تعیین تکلیف معلمان اخراجی استان کردستان تذکر داد.

میرخلیلی نماینده میناب از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست که هماهنگی لازم با اتاق تعاون جهت افزایش ظرفیت اشتغال‌زایی در شرکت‌های تعاونی را داشته باشد.
وی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در مورد احداثمرکز تلفن ثابت در روستای چای شیرین و به وزیر جهاد کشاورزی در مورد جبران خسارات ناشی از قطع درختان آلوده در شرق استان هرمزگان و به رئیس‌جمهور در مورد صدور دستور درباره اصلاح تعرفه برق مصرفی کشاورزان در شرق استان هرمزگان تذکر داد.

یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست که از ورود کالاهای خارجی با بسته‌بندی‌های حاوی تصاویر مبتذل جلوگیری کند.

رضایی نماینده تربت حیدریه از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست که درباره علت عدم احداثبیمارستان شهرستان زاوه توضیح دهید.

قادری نماینده شیراز به وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد تسریع در حل مشکل شرکت ایران خودرو فارس تذکر داد.

کرمی‌راد نماینده کرمانشاه از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست که درباره کیفیت پایین نان و عدم نظارت کافی بر پخت نان توضیح دهد.

موسوی جرف نماینده آبادان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اقدام قانونی درباره استخدام غیرقانونی در شرایط بهداشت درمان استان تذکر داد.

ناصری نماینده گرگان به وزیر اقتصاد و دارایی در مورد اقدام لازم جهت تسریع در پرداخت تسهیلات به وزارت جهاد و کشاورزی جهت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از سوی بانک ملی تذکر داد.

طاهری نماینده گرگان به وزیر اقتصاد و دارایی در مورد اقدام لازم جهت حل مشکلات مالی کشاورزان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تذکر داد.

سودانی نماینده اهواز به وزیر کشور در مورد جلوگیری از تخریب فرهنگ‌سرای هنری ساحل کارون تذکر داد.

میگلی‌نژاد نماینده بوشهر به وزیر راه و شهرسازی تسریع در صدور اسناد مالکیت برای اراضی جزیره خارک تذکر داد.

رضایی نماینده جهرم از وزیر نیرو خواست که درباره علت عدم اجرای نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم توضیح دهد.

یوسف‌نژاد نماینده ساری به وزیر راه و شهرسازی در مورد تامین اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های هادی شهرستان‌های ساری و میاندورود تذکر داد.

اکبری نماینده قائم‌شهر به وزیر کشور در مورد تامین امنیت ملی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و به رئیس‌جمهور در مورد صدور دستور برای اجرای مصوبه هیات وزیران درباره بازنشسته کردن کارگران واجد شرایط در کارخانه نساجی مازندران و به وزیر اقتصاد و دارایی در مورد تسریع در استمهال ال‌سی شرکت نساجی مازندران از سوی بانک ملی ایران تذکر داد.

برنا نماینده بروجن از وزیر اقتصاد و دارایی خواست که در مورد علت وصول بهره بانکی بالاتر از مصوبه شورای پول و اعتبار توضیح دهد.

احمدی‌بیغش نماینده شازند به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تسریع در تاسیس دانشکده مامایی و پرستاری شهرستان شازند و تسریع در احداثدرمانگاه و حل مشکلات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تذکر داد.

کیخا نماینده زابل به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد برنامه‌ریزی جهت ارائه کمک ویژه به افراد حادثه دیده ناشی از توفان‌های شن و ماسه در منطقه سیستان، به وزیر جهادکشاورزی در مورد جبران خسارات ناشی از توفان‌های شن و ماسه در منطقه و به رئیس‌جمهور در خصوص صدور دستور حل مشکلات معیشتی مردم سیستان تذکر داد.

موسوی جرف نماینده آبادان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص صدور دستور تسریع در حل مشکلات مدیریتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان آبادان تذکر داد.

فلاحت‌پیشه و حسینی نمایندگان اسلام‌آباد غرب و پاوه به وزیر نیرو در مورد تسریع در احداثسد در استان کرمانشاه تذکر دادند.

کرمیراد نماینده کرمانشاه از وزیر کشور خواستار توضیح درباره علت عدم تخصیص بودجه عمرانی و عدم تشکیل کمیسیونهای ماده ۵ و ۱۰۰ و انتصاب شهردار و معاونت عمرانی در شهر کرمانشاه شد.