به گزارش البرز يكشنبه شب هفته پيش يك دختر دانشجوي دانشگاه صنعتي یکی از شهرهای استان سمنان براي رفتن به داخل شهر سوار يك دستگاه پرايد داراي تابلوي تاكسي تلفني مي شود كه به جز راننده دو نفر مرد جوان نيز سرنشينان آن بوده اند.

راننده خودرو پس از حرکت از مقابل دانشگاه به یک خیابان فرعی تغییر مسیر می دهد و دختر جوان که متوجه تغییر مسیر خودرو می شود به راننده تذکر می دهد و پس از آنکه متوجه نیت شوم آنها می شود اقدام به سر و صدا می کند که دو جوان داخل خودرو با چاقو وی را تهدید به سکوت می کنند.

این سه شیطان صفت پس از انتقال این دختر دانشجو به یکی از باغهای روستای «ر» در شش کیلومتری جنوب شهر به همراه پنج نفر دیگر از اراذل و اوباش وی را مورد تجاوز قرار می دهند و پس از انجام این عمل شیطانی خود وی را در یکی از خیابانهای شهر رها می کنند.

ماموران پلیس امنیت اخلاقی این شهرستان با اطلاع از این موضوع سریعا تحقیقات خود را آغاز می کنند و در کمتر از یک هفته تمامی این هشت شیطان صفت را شناسایی و دستگیر می کنند که پس از تحویل به مرجع قضایی در حال حاضر در بازداشت به سر می برند.

اين شيطان صفتان با نصب تابلوي قلابي يكي از آژانس هاي تلفني شهرستان بر روي خودروي خود اقدام به ربودن دختر جوان كرده بودند.