وعده های پلاسکو به کجا رسید؟/ سانچی هم مثل پلاسکو فراموش می شود!

گروه سیاسی- محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به گذشت یکسال از حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: در کشور ما متاسفانه زمانی که اتفاقی رخ می دهد بسیاری از مسئولان و حتی افراد غیر مسئول وعده هایی می دهند که تا یک هفته بعد از آن پیگیری می کنند اما این وعده ها فراموش می شود.

وی افزود: بعد از حادثه پلاسکو دولت وعده هایی داد که کلا فراموش شد، هیچ مسئولی نیز این وعده ها را پیگیری نکرد، بسیاری از کسبه شغل خود را از دست دادند اما هنوز می بینیم کار خاصی برای پلاسکو انجام نشده است.

دامادی تصریح کرد: بنیاد مستضعفان به عنوان مالک اصلی ساختمان پلاسکو باید اقداماتی انجام می داد اما پس از گذشت یکسال تنها وعده و وعیدها باقی مانده است ، در صورتی که یکسال زمان خوبی برای اقدام بوده است.

وی افزود: در خبرها خوانده بودیم که 8 ماه بعد از حادثه پلاسکو گفته بودند که تا 12 روز دیگر طرح ساخت ساختمان نهایی می شود اما الان نزدیک به 4 ماه از این وعده نیز گذشته و کاری صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: اخیرا حادثه دلخراش سانچی نیز اتفاق افتاد اما مطمئن باشید چند وقت دیگر این حادثه نیز مانند پلاسکو فراموش می شود.

 

محمد سروش