محمد فیضی در گفتگو با مهر افزود: رئیس جمهور پس از حضور در اجتماع پرشور مردم شهرستان ورامین با حضور در سالن سرپوشیده ورزشگاه تختی به صورت چهره به چهره با ۳۶ نفر از مردم دیدار و گفتگو کرد و دستورات لازم را برای پیگیری مشکلات آنها صادر کرد.

وی بیان داشت: اعضای هیئت دولت نیز که برای پاسخگویی و بررسی مشکلات مردم در ساختمان جهادکشاورزی ورامین مستقر شده بودند با مردم به صورت چهره به چهره دیدار کرده و پس از بررسی مشکلات و مسائل مطرح شده، دستورات لازم را صادر کردند.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری تهران افزود: در راستای دور چهارم سفر هیئت دولت به استان تهران، بر اساس پیش ‌بینیهای به عمل آمده، دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور و هیئت دولت تا دهه مبارک فجر ادامه دارد و رئیس جمهور و هیئت دولت به مشکلات و مسائل مردم استان تهران رسیدگی می کنند.

نامه ۱۵ هزار نفر از مردم شهرستان ورامین به رئیس جمهور

وی افزود: بالغ بر ۱۵ هزار نامه از مردم این شهرستان واصل شده که طی ۱۵ روز آینده پاسخ تمام آنها داده می ‌شود.

فیضی گفت: این نامه ‌ها بعد از بررسی و دسته ‌بندی در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار می‌ گیرد تا پاسخ آنها پس از رسیدگی، به صورت مکتوب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سفر رئیس جمهور به ورامین تاریخی و ماندگار است

وی افزود: سفر دکتر احمدی نژاد به ورامین تاریخی و ماندگار است و رئیس جمهور، هیئت دولت و استاندار و معاونانش در یک بازدید تاریخی و ماندگار به شهرستان ورامین سفر کرده و با مردم این خطه دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران با اشاره به بی ‌نظیر بودن استقبال مردم ورامین از رئیس جمهور بیان داشت: سفر رئیس جمهور به ورامین از لحاظ کمیت جمعیت و از لحاظ حضور پرشور و شکوه مردم یکی از ماندگارترین سفرهای رئیس جمهور در طی دوران هفت ساله ریاست جمهوری وی بود.

وی ادامه داد: استقبال مردم ورامین به گونه‌ای بود که حداقل در استان تهران چنین جمعیتی را در استقبال از رئیس جمهور نداشتیم و این استقبال پر شور، بی ‌سابقه بود.

دیدار چهره به چهره رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با مردم شرق تهران

وی تصریح کرد: امروز پنج شنبه اول دیماه نیز رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در راستای دور چهارم سفرهای استانی با مردم شرق تهران دیدار چهره به چهره دارند.

اولین دیدار چهره به چهره و مردمی رئیس جمهور در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها که ۲۸ مهرماه امسال برگزار شد، به گفته مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران، به ملاقات ۱۰هزار و ۸۴۳ نفر از مردم استان تهران با رئیس جمهور منجر شد. در آن دیدار دو هزار و ۳۶۰ نفر از شهروندان تهرانی نیز درخواستهای خود را در سامانه سامد(شماره تماس ۱۱۱) ثبت کردند که به این موارد نیز رسیدگی شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها، در آبان ماه نیز با حضور در ساختمانهای راه آهن جمهوری اسلامی در منطقه ۱۱ تهران، به همراه اعضای هیئت دولت با مردم استان تهران دیدار چهره به چهره کرد.

مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران در این برنامه نیز از دیدار چهره به چهره سه هزار و ۶۲۵ نفر از مردم تهران با رئیس جمهور خبر داد.

این مسئول استانداری تهران همچنین از دیدار چهره به چهره ۱۱ هزار و ۳۹۴ نفر از مردم پاکدشت با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در روز چهارشنبه دوم آذرماه خبر داد.

وی اعلام کرد که عصر پنج شنبه سوم آذرماه نیز ۶۵۰۰ نفر از مردم شهرستان اسلامشهر با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت دیدار چهره به چهره داشتند.

فیضی همچنین نهم آذرماه از دیدار چهره به چهره هفت هزار و ۳۱۹ نفر از مردم غرب تهران بزرگ با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت خبر داد.