مرندی: رسوایی آمریکا با این ترورها محو نمی‌شود

افكار نيوز: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: محكوم كردن حادثه تروريستي زاهدان از سوي آمريكا يك بازي سياسي است،
وی افزود: این محکومیت دروغ و ظاهرسازی بوده و آمریکا با این کار می‌خواهد، خود را بی‌گناه نشان داده و با تبلیغات رسانه‌ای آن را القا کند.

سید‌علی‌رضا مرندی نماینده مردم تهران، با اشاره به همزمانی اقدام تروریستی زاهدان و درخواست خروج گروهک منافقین از لیست گروه‌های تروریستی، اظهارداشت: ماهیت دولت آمریکا مخالف با اسلام است و نظام اسلامی هم اسلامی‌ترین نقطه دنیاست در نتیجه دشمنی آنها دیرپا بوده و ۳۱ سال است که ادامه دارد.
وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که هدف آمریکا از بین بردن ایران اسلامی باشد، ساکت نمی‌شوند، تصریح‌کرد: استکبار جهانی با استفاده از راه‌هایی مثل انفجار برای ایجاد ناامنی، اختلاف که در جریان انتخابات مشاهده شد، شناسایی کردن منافقین به عنوان غیرتروریست، حمایت از اسرائیل و تهدید نظامی کشور درصدد ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپای غربی با فشار آوردن به چین، روسیه و حتی کشورهای جهان سوم تلاش می‌کنند تا ارتباط آنها را با ایران قطع کنند، این دشمنی‌ها چیز جدیدی نبوده بلکه شکل آن تغییر می‌کند از این رو برای ملت ایران تعجب‌انگیز نیست.
وی با بیان اینکه باید دیپلماسی فعال دولت در زمینه مقابله با دشمنی‌ها ادامه یابد، افزود: رسانه‌های گروهی ما به اندازه آنها نیست و تبلیغ منفی علیه ما دارند از این رو باید حداقل بتوانیم مظلومیت خود را به دولت‌ها و ملت‌ها تفهیم کنیم.
مرندی گفت: آمریکا و همفکرانش وقتی ریگی را از دست می‌دهند، مجبور هستند اطرافیان او، منافقین و سلطنت‌طلبان و افرادی که در جریان انتخابات کشور فریب خوردند را به کار گیرند و از همه این وسیله‌ها استفاده خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه همزمانی خروج منافقین از لیست گروه‌های تروریستی با حادثه زاهدان تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد، گفت: تحریم‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی همیشگی بوده و هیچگاه متوقف نشده است.
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: دشمنی آنها در هر نقطه‌ای علیه جمهوری اسلامی وجود دارد.
وی در خصوص محکوم‌ کردن حادثه تروریستی مسجد زاهدان توسط شورای امنیت و آمریکا اظهار داشت: این محکوم‌کردن‌ها بازی سیاسی است و مانند این است که به شخصی سیلی بزنند و درصدد جبران آن باشند از این رو این محکومیت دروغ و ظاهرسازی بوده و آمریکا با این کار می‌خواهد، خود را بی‌گناه نشان داده و با تبلیغات رسانه‌ای آن را القا کند.
مرندی با تأکید بر اینکه عذرخواهی آمریکا و شورای امنیت و دولت‌های اروپای غربی قابل قبول نیست، تصریح کرد: آمریکا هرگاه بخواهد علیه ملت ایران اقدامی کند به دنبال محدود کردن ایران است و مصداق آن انتخابات سال گذشته بود که با وجود شرکت ۴۰ میلیون ایرانی، آمریکا تلاش کرد این حضور را به کام ملت تلخ کند و متاسفانه عده‌ای هم در داخل آلت دست آنها شدند.
وی ادامه داد: باید انتظار داشت در مقابل تلاش‌های ما، آمریکا نیز به تلاش‌های مذبوحانه خود ادامه دهد اما ما باید راه خستگی ناپذیر خود را طی کنیم.
این نماینده مجلس در خصوص تلاش آمریکا برای تحت تأثیر قراردادن آزادی شهرام امیری با این اقدام تروریستی، بیان داشت: غلبه نیروهای امنیتی کشور بر نیروهای امنیتی اطلاعاتی پر‌مدعای آمریکا باعثسربلندی است؛ هرچند که ممکن است از شدت شیرینی آن بکاهند اما خارج کردن مزه شیرین این پیروزی از ذائقه مردم غیرممکن بوده و رسوایی آمریکا با این ترور‌ها محو نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این شهادت‌ها برای مردم مسلمان ایران برکت است؛ چراکه شهدا و خانواده آنها چیزی غیر از بر‌افراشتن پرچم اسلام نمی‌خواهند و آنها با این شهادت به کشور خود خدمت کردند.
مرندی اضافه کرد: خداوند پرچم اسلام را بالا نگه می‌دارد و بدون تردید توفیق نهایی نصیب ما است؛ چرا که ما در راه حق و آنها در راه باطل هستند.
انتهای پیام / ب