آیت الله علم الهدی: ما در منطقه حرف اول را در قدرت می زنیم

آیت الله سید احمد علم الهدی صبح چهارشنبه در همایش روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص نیروی انتظامی که محور اقتدار نظام است اظهار کرد: بیان مقام معظم رهبری که محور اقتدار نظام نیروی انتظامی جایگاه قرآنی دارد و باید این نکته مورد توجه قرار گیرد چون این نیروی انتظامی ما یک نیروی مومن است.

وی افزود: کار پلیسی شما مبتنی بر ایمان است و شما پلیس مومن بالله هستید. امتیاز شما جریان ایمان در اجرای مبانی پلیسی امنیتی و انتظامی شما است. سه عرصه در کشور نمایشگاه اقتدار نظام است و اینجا پیشتاز و جبهه مدار در این سه عرصه هستید.

امام جمعه مشهد ادامه داد: اول مدیریت نظام و تصویب و اجرای مصوبات نظام است و این قانون و لایحه که به تصویب برسد تضمین کننده مدیریت نظام و اقتدار نظام است که محور اجرایش شمایید و در همه عرصه ها باید با ایمان خدمت کنید اما ایمان شما در رویارویی با دشمن بسیار مهم است.

وی گفت: ملاک دوم در بحث اقتدار نظام، امنیت محسوب می شود و امروز ما امن ترین کشور در منطقه هستیم و این امنیت میدان اقتدار نظام است.

علم الهدی ابراز کرد: میدان سوم اقتدار نظام ما رویارویی با دشمن است، نظام ما ٤٠ سال در حال جنگ با استکبار است و این کشور که همیشه در میدان جنگ بوده و پیشرفت هایی داشته که قابل مقایسه با کشور های همتراز خود نیست.

وی تاکید کرد: ما در منطقه حرف اول را در قدرت می زنیم و پلیس ٤٠ سال کشور ما را در میدان جنگ با قویترین کشورهای دنیا و استکبار در امن ترین حالت نگه داشته است.