استمرار انقلاب نیازمند حفظ روحیه جهادی مسئولان است

محسن قناعت دبیر استان تهران حزب موتلفه اسلامی در دیدار امام جمعه محترم اسلامشهر گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مخالفان ما برای دشمنی با انقلاب و اسلام به صف شدند و امروز با توجه به دستاوردهای نظام،دشمنی انها سخت و جدی تر شده است.

وی ادامه داد: انقلاب پس ار پیرزوی با فتنه،جنگ،تحریم و تهاجم های متعددی روبرو بوده است که با عنابت خداوند متعال،حضور ولی فقیه و روحانیت و حضور درصحنه مردم انقلابی مستمر مانده است.

قناعت با بیان اینکه برای استمرار انقلاب اسلامی لازم است تا مسئولین نیز روحیه انقلابی و جهادی برای رفع مشکلات فعلی داشته باشند گفت: حزب موتلفه اسلامی نقش موثر و سهم بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و شهدای گرانقدری تقدیم این راه مقدس نموده است.

دبیر استان تهران حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: حزب موتلفه پس از انقلاب هم اقدامات قابل توجهی داشته و به صورت مداوم وضعیت کشور در کل استانها را با توجه به ظرفیت موجود خود رصد می نماید و در کارگروه های تخصصی خود برای معضلات فعلی مردم راهکارهایی به مسئولین ذیربط ارائه می دهد و مطالبات مردمی را نیز پیگیری می نماید.

وی افزود: حزب موتلفه فعالیتهای بین المللی موثری نیز داشته از جمله برگزاری بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی است که به میزبانی حزب موتلفه در تاریخ 13 و 14 بهمن ما برپا می شود.

قناعت در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی لازم است جایگاه احزاب شناسنامه دار تقوت شود.حزب موتلفه اسلامی راه مقدسی در پیش گرفته و تا ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداع با جدیت در این مسیر گام بر میدارد