به گزارش فارس، در حالی که چند روزی بیشتر از اکران فیلم ضد اسلامی در سرزمین خون و عسل، اولین ساخته سینمایی آنجلینا جولی نمیگذرد، رسانههای خارجی از جمله رویترز خبر از ساخت فیلم دیگری میدهند که با موضوع افغانستان توسط این بازیگر هالیوود ساخته میشود.

خبرها حاکی از آن است که او هم‌اکنون در حال کار بر روی فیلمنامه است ولی در حال حاضر خیلی درباره ساخت آن مطمئن نیست.
«جولی» در این باره به سایت femalefirst. co. uk گفته است: من حتی فکر نمی‌کنم که این پروژه مناسبی باشد، من به سراغ آن رفته‌ام ولی مطمئن نیستم که می‌توانم آن را عملی کنم یا نه؟

این بازیگر ۳۶ ساله در اولین تجربه کارگردانی خود سال گذشته به سراغ موضوع جنگ بوسنی هرزگوین رفت ولی بی‌توجه بر آنچه که بر مسلمانان بوسنی بلاخص زنان، طی این جنگ گذشته و صدماتی که سربازان صرب به آنها وارد کرده‌اند، رابطه عاشقانه و در عین حال غیراخلاقی یک زن مسلمان بوسنیایی را با یک سرباز صرب به تصویر کشید.

این فیلم با آن که با اعتراضات شدید مسلمانان به خصوص زنان بوسنیایی که خود وحشیگری‌های سربازان صرب را از نزدیک درک کرده بودند، روبرو شد، ولی از سوی موسسه «گلدن گلوب» و اتحادیه تهیه‌کنندگان آمریکایی برنده چند جایزه شد.

هاسکیک یکی از این زنان گفته بود: ما به آنجلینا اجازه نخواهیم داد تا به روش خود که ایجاد تعادل میان قاتل و مقتول است، ما را به تصویر بکشد، ما اجازه نمیدهیم که درد و رنج ما به صورت غیرحقیقی تصویر شود.