اعترافات یک زن اصلاح طلب/ مردم برای انقلاب به راهپیمایی آمدند

گروه سیاسی- این سخن خانم کولایی نشان می دهد وی به خوبی می داند که مردم با تمام مشکلات اقتصادی که دارند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوست دارند زیرا برای همین انقلاب خون ها داده شده و برای دفاع از مرزهای کشور و آرمانهای نظام هشت سال رزمندگان اسلام در مقابل بعثی ها دفاع جانانه کرده اند.

به گزارش افکارنیوز، متاسفانه برخی اصلاح طلبان و هم مسلکان خانم کولایی زمانی که مردم در انتخاباتی به نامزد مورد حمایت آنها رای می دهند و به پای صندوق ها می آیند بارها مشاهده کرده ایم که مصادره به مطلوب کرده و عنوان می کنند که مردم به خاطر انها آمده اند، اما اعتراف این عضو اصلاح طلب نشان می دهد که خود آنها به خوبی می دانند مردم پشتیبان واقعی نظام و انقلاب هستند و به عشق رهبر خود در صحنه های مختلف حاضر می شوند.

حال سوال از خانم کولایی این است که امردمی که با عشق از انقلاب و نظام دفاع می کنند و این روزها مشکلات معیشتی بسیاری دارند آپس چرا دولت مورد حمایت اصلاح طلبان به وعده های خود عمل نکرده است؟

خانم کولایی در سخنان خود در همین نشست اخیر می گوید: آرمان‌هایی که ما در انقلاب اسلامی داشتیم این بود که پیوند اسلامی در سیاست یک محافظ برای عدم شکل گیری فساد و تبعیض بود که دیدیم این چنین نشد.

چرا خانم کولایی توضیح نمی دهند که فساد در زمان در اختیار داشتن مسئولیت هاتوسط اصلاح طلبان چه قدر بوده است؟ آیا ماجرای فیش های حقوقی نجومی از دل دولت مورد حمایت اصلاح طلبی بیرون نیامد؟ 

به نظر می رسد خانم کولایی اگر فساد و تبعیضی می بینند نگاهی به عملکرد اصلاح طلبان بیندازند که چه میزان باعث این فسادها و تبعیض ها شده اند، موضوع ژن خوب را رقیب نگفت خانم کولایی ، این سخن از دل اصلاح طلبان در آمد!