اصفهان هم در حادثه تروریستی زاهدان شهید داد

افكار نيوز: دانشجوي اصفهاني حادثه ديده زاهدان به درجه رفيع شهادت نائل آمد

شهید علیرضا ویزش‌فرد دانشجوی اصفهانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که در جریان حادثه مسجد جامع زاهدان مجروح شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش افکار نیوز به نقل از بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان اصفهان، شهید علیرضا ویزش‌فرد که در رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تحصیل می‌کرد، در جریان انفجار تروریستی مسجد جامع شهر زاهدان مجروح شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید علیرضا ویزش‌‌فرد در تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۶ در شهر شیراز متولد شد اما به همراه خانواده خود به اصفهان نقل مکان کردند و سال‌ها بود که در اصفهان زندگی می‌کرد.
این شهید والامقام، در رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهر زاهدان مشغول به تحصیل بود و پنج‌شنبه شب گذشته هنگامی که برای ادای فرایض دینی و شرکت در مراسم جشن ایام شعبانیه، در مسجد جامع زاهدان به سر می‌برد، در جریان انفجار تروریستی این مسجد، به شدت مجروح شد اما به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر این شهید، امشب از تهران به اصفهان منتقل می‌شود و ساعت ۹ صبح فردا نیز از میدان فیض به سمت گلستان شهدا تشییع می‌شود.
شهید علیرضا ویزش‌فرد پس از تشییع در گلستان شهدای شهر اصفهان و در کنار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس استان اصفهان به خاک سپرده می‌شود.
انتهای پیام / ب.