تذکر به روحانی بابت رابطه اقتصادی با فرانسه و انگلیس


تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجراییی کشور در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه 29 بهمن 96) توسط اکتبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حشمت‌الله فلاحت‌ پیشه و احمد صفری نمایندگان اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه در تذکری به وزیر ا مور خارجه خواستار جلوگیری از اجرای راهبرد خطرناک محاصره و تضعیف اکراد منطقه با استفاده از دیپلماسی میانجی‌گرایانه جمهوری اسلامی ایران شدند.

شهروز برزگر،‌حشمت‌الله فلاحت‌پیشه،‌ سیدحسین نقوی حسینی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان سلماس، اسلام‌آباد غرب، ورامین و اسدآباد در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تجدیدنظر در مناسبات اقتصادی با کشورهای فرانسه و انگلیس با توجه به نقش منفی آنها در پذیره نویسی قطعنامه شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی ایران شدند.

سیدحمایت‌میرزاده نماینده مردم گرمی در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که علت بی‌توجهی به حیف و میل حق و حقوق سپرده‌گذاران موسسه کاسپین توسط بانک مرکزی چیست؟

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران و اسدآباد در تذکری به وزیر علوم خواستار جلوگیری از بلوک‌بندی مناطق دانشگاه پیام نور شدند.