تبلیغ مهاجرانی ومحاکمه نظام دررادیوجوان

به گزارش افکارنیوز، در یکی از برنامههای رادیو جوان مجری برنامه با نام آوردن از عطاءالله مهاجرانی به تبلیغ یکی از کتابهای وی پرداخت.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که مهاجرانی در ایام فتنه از هیچ تلاشی در جهت دشمنی با نظام و همکاری با رسانه‌های وابسته به استکبار مانند بی‌بی‌سی دریغ نکرده و باحضور در اتاق فکر جریان فتنه در لندن عملا به مبارزه با جمهوری اسلامی پرداخته بود.

به گزارش مشرق، لازم به ذکر است که هفته پیش نیز در یکی از برنامه‌های مربوط به حوزه سینما در شبکه رادیویی جوان، مجری و کارشناس برنامه به بهانه توقیف یکی از تئاترهای سخیف و مورددار، برنامه مذکور را به فرصتی برای محاکمه نظام و تکرار سخنان رسانه‌های ضد انقلاب تبدیل کرده بودند.

نکته جالب سخنان گستاخانه خانم کارشناس برنامه بود که با مقایسه دوران حکومت داریوش سوم و گفته‌های او به طور غیر مستقیم به زیر سوال بردن نقش و حاکمیت اسلام در زمان حال پرداخت.

در روزهای گذشته نیز برخی رسانه ها از پخش هم آواز خوانی زنانه در رادیو جوان خبر داده بودند.

متأسفانه آنچه از روند برنامه‌های رادیویی به خصوص در شبکه جوان به گوش می‌رسد حضور بدنه ناهمگون با آرمان‌های نظام و وابسته فکری و عاطفی به جریان فتنه در مسند برنامه‌سازی می‌باشد و مسئولان رادیو نیز در این بخش کوتاهی نموده‌اند.

برای شنیدن صوت این برنامه می توانیدبه این نشانی مراجعه کنید.