به گزارش الف،سید رضا اکرمی که در جریان انتخابات سال۸۸ هوادار موسوی بود و برای موسوی ستاد حامیان تشکیل داده بود طی سخنانی در اسلامشهر گفت: رخدادهای سال ۸۸ سلسله حوادثی بود که به صورت زنجیروار و با حداکثر سرعت در کشور روی داد و همین حوادث غباری در فضای سیاسی کشور ایجاد کرد.
وی افزود: در چنین فضایی به طور قطع تشخیص برای مردم و مسئولان سخت شده و ممکن است عده‌ای با ورود به صحنه اهدافی را علیه جامعه طراحی و اجرا کنند.

دست‌هایی از خارج کشور در فتنه ۸۸ نمایان بود

هوادار موسوی در انتخابات۸۸ ادامه داد: دستگاه‌های اطلاعاتی وقتی به صورت دقیق حوادثرا بررسی کردند، موفق به کشف سرنخ‌هایی شدند که نشان می‌داد بسیاری از مسائل روی داده، در خارج کشور طراحی و توسط فریب‌خوردگان اجرا شده است.
اکرمی افزود: طبیعی است که شناخت این دسیسه‌ها و توطئه‌ها در ابتدا برای مردم و حتی فعالان عرصه سیاست چندان آسان نبود و به همین دلیل است که رهبری عظیم‌الشان انقلاب همواره مردم و مسئولان را به هوشیاری و داشتن بصیرت در تشخیص و تصمیم‌گیری تشویق می‌فرمایند.

لزوم بازشناسی پیام مردم در نهم دی

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام مردم در راهپیمایی یوم‌الله نه دی چه بود؟ گفت: حضور گسترده و عظیم مردم در این راهپیمایی پیام‌های مختلفی در درون خود دارد که نیاز است به درستی تحلیل و بررسی گردد.
نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات تاکید کرد: به نظر من مهمترین پیام مردم اتمام حجتی بود که با فعالان سیاسی و مسئولان کشور داشته و تاکید کردند در صورت خروج از چارچوب با واکنش تند ملت ایران روبه‌رو خواهند شد.
اکرمی در پایان تاکید کرد: مردم ما از ابتدای انقلاب پای نظام و ولایت ایستاده و اجازه تعرض به ایران اسلامی را ندادند، لذا امروز نیز انتظار دارند که فعالان سیاسی و به ویژه مسئولان با تشخیص صحیح شرایط، تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش کشور و حراست از دستاوردهای انقلاب داشته باشند.