احمدی نژاد دختر دیگری ندارد، پسرم دامادش شود!

سرویس سیاسی افکار نیوز - شوراي عالي استاندارد در ۴ دی ماه به رياست محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد،و مهدي خورشيدي آزاد دبير شوراي مشاورين رئيس جمهوري را با حفظ سمت به عنوان رئيس سازمان ملي استاندارد ايران منصوب كرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی افکار نیوز، بیش از ۲۰ نماینده مجلس از جمله شهریاری، قوامی، دهقان، سید شریف حسینی، عباسپور، علیخانی، فدایی، قادری، نظریمهر، نادران، مصباحی مقدم، قاضی پور یوسف نژاد در جلسه علنی چهارشنبه ۷دی ماه مجلس نسبت به انتصاب مهدی خورشیدی به عنوان رئیس سازمان استاندارد، تذکر دادند.
این نمایندگان به انتصاب خویشی و قومی فردی بدون داشتن تحصیلات و تجربه مرتبط با پست ریاست سازمان استاندارد، به محمود احمدی نژاد تذکر داده و از رئیس جمهور خواستند تا او را از این سمت عزل کند.

گفتنی است روز دوشنبه این هفته اعلام شد که مهدی خورشیدی که هم اکنون دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور را عهده‌دار است، با حفظ سمت رئیس سازمان استاندارد شد.

پیش از این از خورشیدی به عنوان یکی از گزینه های تصدی بازرسی ریاست جمهوری یاد می شد.

در در این خصوص، علی اصغر یوسف نژاد عضو کمیسیون صنایع ومعاون مجلس در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به اینکه انتصاب داماد احمدی نژاد به عنوان رئیس سازمان استاندارد بر خلاف اساسنامه سازمان استاندارد است گفت: بر اساس ماده ۲۰ و۲۱ این موسسه رئیس سازمان استاندارد باید به پیشنهاد وزیر صنایع و سپس تصویب شورای عالی استاندارد و در نهایت تائید رئیس جمهور تعیین شود که متاسفانه در این حکم تمام موارد بر عکس بوده است.

وی ادامه داد: اعتراضات شدید به این حکم باعثشد صورت جلسه ای به صورت دستگردان تنظیم شود به گونه ای که از تعدادی وزرا امضا گرفته شد ولی با این وجود تمامی قوانین این اساسنامه به صورت کامل رعایت نشده است.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن با بیان اینکه سازمان استاندارد یک دستگاه بسیار حساس، تخصصی ونیازمند رعایت صلاحیت های تخصصی و عمومی است افزود: متاسفانه انتصاب مهدی خورشیدی به عنوان رئیس سازمان استاندارد نه به صلاح وی ونه به صلاح این سازمان بود.

وی خاطر نشان کرد: این انتصاب در هفته گذشته بعد از اتمام جلسه های کمیسیون صورت گرفت با این وجود اغلب نمایندگان به این موضوع اعتراض کرده اند و مطمئنا در هفته آینده در جلسه کمیسیون بررسی خواهد شد.
مهدی خورشیدی آزاد فرزند سردار احمد خورشیدی آزاد، واهل کهگلویه و بویر احمد می باشد که تنها داماد رئیس جمهور است و مدتی پیش طی حکمی به سمت مشاور نهاد و دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور منسوب گشت،


احمدی نژاد دختر دیگری ندارد پسرم دامادش شود

این در حالی بود که نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آیا رئیس جمهور دختر دیگری ندارد و من برای پسرم آن را بگیرم شاید پسر ما نیز سمتی در کشور بگیرد گفت: سازمان استاندارد یک سازمان بسیار حساسی است که با جان چندین میلیون انسان سرکار دارد و انتصاب شخصی که تخصصی در این زمینه ندارد بر خلاف قوانین است.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ جلسه ای در این باره تشکیل نشده حتی وزیر صنایع معادن و روئسای اتاق بازگانی و صنایع این حکم را امضا نکرده اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه درصورتی که دولت شعار حمایت ازاقشار ضعیف و بیکار را می دهد نباید چنین حکم های را صادر کند افزود: ریاست قبلی این سازمان فردی بر عهده داشت که هیچ مشکل مالی و اخلاقی نداشت وبنده به قطعیت می توانم بگویم که حتی پسر وی به عنوان یک کارگر ساده در شهر دیگری مشغول فعالیت است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بر کناری رئیس قبلی سازمان استاندارد تنها به دلیل اعتراض کردن به رعایت نکردن استاندارد در ساخت اتومبیل پراید بود افزود: مقرر شده بود استاندارد اتومبیل پراید تا اول مهر ماه بررسی شود که متاسفانه بعد از گذشت سه ماه آن را مهر۹۱ تمدید کردند تا ازقوانین ۸۵ گانه استاندارد مستثنا شود.
قاضی پور در ادامه تصریح کرد: در صورتی که خورشید یکی از اعضای این موسسه بود یا تخصص در این زمینه را داشت قبول انتصاب وی راحت تر بود.

وی خاطر نشان کرد: اغلب نمایندگان و اعضای این کمیسیون به انتصاب وی اعتراض کرده اند و بنده خود شخصا یکی از اعتراضا کنندگان شدید به این موضوع هستم وخواهم بود.