اسماعیل کوثری در گفتگو با مهر در خصوص مدل رقابتی جریان های سیاسی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات پش رو رقابت میان جریان اصولگرا و جریان فتنه و انحراف شکل خواهد گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم در ادامه با بیان اینکه اصلاح طلبان در این دوره نسبت به دوره های گذشته به نحوی حرکت می کنند که شناخته و مطرح نشوند گفت: برخی در حالی حرف از عدم حضور اصلاح طلبان می زنند که طبق آماری که ما داریم حدود ۸۰۰ نفر از اصلاح طلبان در این انتخابات ثبت نام کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین با اشاره به لزوم وحدت میان طیف های مختلف اصولگرا اظهار داشت: خبرهایی در اختیار داریم که حاکی از برگزاری جلسات مشترک میان اصلاح طلبان و جبهه حامیان دولت اسلامی یا همان جریان انحرافی برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی در ادامه افزود: هدف مشترک و اصلی این دوجریان موسوم به فتنه و انحرافی اختلاف افکنی میان طیف های اصولگرا و در اقلیت قرار دادن جریان اصولگرا است.

کوثری همچنین در خصوص آمار کندیداهای جریان انحرافی برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در این خصوص هم اطلاعاتی در دست داریم که درآینده اعلام خواهیم کرد.