بادامچیان: مردم به رجایی نماها رای نمی دهند

به گزارش افکارنیوز،عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با اعتدال، با اشاره به هزینه گسترده برخی گروه ها برای انتخابات ، افزود: مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و گرانی ها را پیش رو دارند و می پرسند که این کاندیدا از کجا پول آورده است؟! مردم عقل دارند و می گویند مشخص است که این فرد دارد کیسه می دوزد برای نمایندگی و نماینده ای که پول خرج می کند فردا از راه های نامشروع پولش را جایگزین می کند ، پس رای به او نمی دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درباره حضور جریان انحرافی و تحرکات آنها در انتخابات باید قوه قضاییه، وزارت کشور و وزارت اطلاعات وارد عمل شوند و شورای نگهبان از ورود آنها به مجلس جلو گیری کند.

بادامچیان با تاکید بر اینکه من برای رییس جمهور تعیین تکلیف نمی کنم اما می خواهم با وی صحبت کنم، افزود: آقای احمدی نژاد جریان انحرافی را قبول ندارد ؛ روزنامه ارگانش می گوید جریان انحرافی موهوم است و کلا این بحث را قبول ندارد؛ وی می گوید این افراد بهترینند و جریان انحرافی نیستند ؛ لیکن باید بدانند که ملت به جریان انحرافی رای نمی دهد، مثل آقای سجادی که برای وزارت ورزش معرفی شده بود. هرکس شائبه ای در ارتباطش با این گروه باشد، توسط ملت و نمایندگان مردم مردود خواهد شد.