پایگاه خبری انصارحزب الله:پس از وقوع تجمعات خياباني در روسيه به بهانه تقلب در انتخابات پارلماني، مقامات روس از دستگاههاي امنيتي جمهوري اسلامي درخواست کمک براي انتقال تجريباتشان در مهار فتنه و آشوبهاي خياباني کردهاند.

مقامات امنیتی کشورمان از ماهها قبل و با رصد تحرکات دستگاه‌های امنیتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به مقامات روس نسبت به وقوع ناآرامی‌های اجتماعی پس از انتخابات هشدار داده بودند.

این اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) حتی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و در عمق استراتژیک مرزهای کشوری که در یک دوره‌ای خود را صاحب برترین ایده‌های امنیتی دنیا می‌دانست و می‌کوشد تا مجددا خود را رقیب بلامنازع کشورهای غربی و اروپایی معرفی نماید تا آنجاست که مقامات روس را برخلاف غرورشان واداشته است تا از تجربیات موفق دستگاه‌های امنیتی کشورمان بهره‌مند گردند.

اين رويداد مهم يکي ديگر از تفضلات خاصه الهي است که پس از حماسه بزرگ ۹ دي خداوند متعال به ايران اسلامي عنايت فرموده است و يقينا کمتر از شکار پهپاد جاسوسي آمريکا و دستگيري ريگي و جاسوسان آمريکايي نيست و مصداق وعده الهي است که ان تنصروالله ينصرکم و يثبتلي اقدامکم.