استقبال دشمن از ورود تندروها به مجلس

به گزارش فارس، اسدالله بادامچیان چهارشنبه شب در جلسه مقدماتی نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان قم که در مجتمع طلوع مهر برگزار شد، با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین نشسته تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، اظهار داشت: از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همیشه در کمین نشسته که به صورت پنهان و آشکار به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بپردازد.

وی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ نمونه بارزی از توطئه افکنی آشکار دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال مهره‌های خود بود و برای همین روی کروبی تمرکز کرد، چون می‌دانست کروبی قدرت مدیریت کشور را ندارد و از موسوی نیز به دلیل قرار گرفتن با امام خمینی(ره) در یک قاب عکس حمایت کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیل خروشان مردم در یوم الله نهم دی ماه بساط فتنه و فتنه گران را برچید، تصریح کرد: ملت ایران با حضور به موقع خود در صحنه درس خوبی به فتنه گران و کسانی که در خارج از آنها حمایت می‌کردند داد و اعلام کرد به کسی اجازه نخواهد داد تا ذره ای به نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کند.
وی با بیان اینکه دشمن پس از مایوس شدن در فتنه ۸۸ جنگ نرم را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرد، یادآور شد: دشمن می‌داند که قدرت مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد و آخرین نشانه آن گرفتن معجزه گونه پهباد پیشرفته آمریکا بود.
بادامچیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با در اختیار گرفتن این پهباد نیازی به نشاندن هواپیمای دیگری برای دستیابی به اطلاعات آن نیست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قادر است تمام اطلاعات این پهباد پیشرفته را در اختیار بگیرد و به تمام اطلاعات راداری آن دست یابد.
وی با بیان اینکه فاز جدید توطئه‌های دشمن پس از ناکامی براندازی تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی بود، افزود: البته ولی فقیه اجازه نداد تا این نقشه آنها به سرانجام برسد، بنابر این آنها به دنبال این رفتند تا از درون، نظام جمهوری اسلامی را دچار استحاله کنند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بنابر این جریان انحرافی یا مکتب ایرانی تاسیس شد تا در رفتار و گفتار بدنه نظام تغییر ایجاد شود و کسانی که دنبال این جریان بودند سعی کردند تا خط منهای اسلام و روحانیت در ایران حاکم شود.
وی اضافه کرد: متاسفانه در نشریه دولتی ما که تا دیروز شعار مبارزه با فقر را سرداده بود، نشریه‌ای به نام آرایه به چاپ می‌رسد که سعی در ترویج تجمل گرایی و روحیه غربی دارد.
بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز برنامه ریزی بسیار زیادی انجام داده‌اند، اظهار داشت: دشمن همیشه سعی کرده تا از هر فرصتی علیه ما استفاده کند و در این انتخابات نیز تلاش دارد تا مهره‌های مورد نظر خود را وارد مجلس شورای اسلامی کند.
وی با بیان اینکه دشمن از ورود افراد تندرو و افراطی به مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کند، اظهار داشت: البته عده‌ای نیز به دنبال این هستند که وکلای ملت را به وکلای دولت تبدیل کنند، ما معتقدیم که باید افراد مومن، ولایت‌مدار و ارزشی با رای مردم وارد مجلس شورای اسلامی شوند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما با برادرانمان در جبهه پایداری نیز مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: البته آنها بحث‌هایی را مطرح کرده و گفته‌اند که رئیس مجلس شورای اسلامی که با رای بیش از ۲۰۰ نماینده اصولگرا به مدت چهار سال است به عنوان رئیس مجلس انتخاب می‌شود، اصولگرا نیست.
وی گفت: ما معتقدیم که نباید کسی با آنها برخورد کند ولی از آنها دعوت می‌کنیم تا برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان به دنبال وحدت باشند و از تفرقه پرهیز کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از کارهای خوب دولت حمایت کرده و خواهیم کرد، یادآور شد: البته بحث‌هایی به دولت وارد است که یکی از آنها این بوده است که شما اگر می‌خواهید به مساجد یا امام جماعت کمک مالی داشته باشید از طریق سازمان مساجد صورت گیرد و نیایید به نمایندگان پول بدهید تا آنها به مساجد بپردازند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با حضور اصلاح طلبان در انتخابات اظهار داشت: اصلاح طلبان مدام می‌گفتند که ما انتخابات را تحریم می‌کنیم ولی زمانی که به دیدار آقای ‌هاشمی رفتند، وی به آنها گفت اگر شما به دنبال قانون هستید قانونی بهتر از قانون اساسی پیدا نمی‌کنید و همچنین ولی‌فقیه بهتر از رهبر معظم انقلاب پیدا نخواهید کرد، پس به جای تحریم به جمع مردم بپیوندید.
بادامچیان گفت: ما معتقدیم که اگر هیچ یک از گروهها در انتخابات شرکت نکنند باز مردم نمایندگان خود را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد، البته رهبر معظم انقلاب نیز رهنمودهایی در این رابطه خواهند داشت.