فارس:روز سهشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات میزبان کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است تا وی به سوالات مهدی عیسیزاده نماینده میاندوآب و سیدحسین دهدشتی نماینده آبادان پاسخ دهد.

همچنین عبدالرضا شیخ‌الاسلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شود تا به سوالات اولیا، یحیی‌زاده و تابش نمایندگان یزد، تفت و میبد، اقبال محمدی نماینده مریوان، ‌ جلال محمودزاده نماینده مهاباد، سیدعلی طاهری نماینده گرگان، سیدکاظم موسوی نماینده اردبیل، احمدی بیغش نماینده شازند و سید ناصر موسوی نماینده فلاورجان پاسخ دهد.

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همین روز میهمان اعضای کمیسیون اجتماعی است تا پاسخگوی سؤالات عیسی جعفری نماینده‌ بهار و کبودرآهنگ باشد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در جلسات هفته آتی خود میزبان رییس جمهور خواهند بود تا به سوالات جمعی از نمایندگان پاسخ دهد.

همچنین کمیسیون فرهنگی، هفته آینده میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا به سوال حمید رسایی نماینده‌ تهران، پاسخ دهد.

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد تا با حضور نماینده رئیس‌جمهور به سوال ارجاعی مبنی بر " علت نرخ پایین رشد اقتصادی کشور و چگونگی ایجاد یک میلیون و ششصد هزار شغل در کشور با این نرخ رشد "، پاسخ دهد.

کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی دولت نیز عصر یکشنبه مرحلهی دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانهها را با حضور حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی و غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت بررسی میکند.