فتنه‌گران برای انتخابات مجلس مأموریت دارند

آیتالله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتوگو با فارس، به توطئه دشمنان برای انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم باید به طور گسترده در انتخابات شرکت و شخصی را انتخاب کنند که در خط انقلاب و مقام معظم رهبری باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر همین اساس به ضرورت وحدت اصولگرایان اشاره و تصریح کرد: اصولگرایان باید سعی کنند افرادی را در لیست خود قرار دهند که بعدها جاسوس و دین فروش از آب درنیایند.

وی به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران خیلی پررو هستند؛ این افراد برای انتخابات آینده مجلس مأموریت دارند از این رو کسی که مأموریت دارد برای اخلال می‌آید و مردم باید بسیار مراقب باشند.

آیت‌الله ممدوحی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید کسانی که به کانون‌های قدرت و ثروت وابسته هستند در مجلس حضور یابند اشاره کرد و گفت: اگر نمایندگان به کانون‌های قدرت وابسته باشند دیگر وکیل مردم نخواهند بود و در واقع مأمور کسانی هستند که آنها را روانه مجلس کرده‌اند و کار مردم را راه نمی‌اندازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خاتمه به رسانهها توصیه کرد که نسبت به توطئههای دشمنان روشنگری کنند تا افراد اصلح وارد مجلس شوند.