به گزارش خبرآنلاين، دفتر روابط عمومي وزارت كشور در اطلاعيهاي ضمن تأكيد بر ثبات و استمرار مديريت در ستاد انتخابات كشور هر گونه خبر و شايعه دال بر تغيير رييس اين ستاد را بي پايه و اساس اعلام كرد.

شایعات در خصوص وزارت کشور پس از آن مطرح شد که با استعفای رئیس سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در سابقه مدیریتی خود ریاست مرکز مطالعات و پایش راهبردی آموزش وزارت کشور و استانداری فارس را در کارنامه خود دارد اخباری دال بر تغییرات در ستاد انتخابات وزارت کشور منتشر شد.

سیدصولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور، ریاست ستاد انتخابات کشور را بر عهده دارد.

در اطلاعیه دفتر روابط عمومی وزارت کشور آمده است: نظر به انتشار برخی اخبار غیر مستند در بعضی از سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی در خصوص وقوع تغییر در مدیریت ستاد انتخابات کشور، بدینوسیله ضمن تأکید بر بی پایه و اساس بودن همه این شایعات، هرگونه تغییر در مدیریت ستاد انتخابات کشور تکذیب می‌شود.

در اطلاعيه دفتر روابط عمومي وزارت كشور همچنين از عموم اصحاب رسانه دعوت شده است پيش از انعكاس اخبار مرتبط با ستاد انتخابات كشور و ابعاد اجرائي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور به آدرس www.moi.ir از صحت اين اخبار اطمينان حاصل نمايند.