به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت که بعد از ظهر امروز در فرهنگسرای پایداری و با رونمایی از جدیدترین کتاب در خصوص فتنه ۸۸ و جنگ نرم برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه ۱۹ دی گفت: قیام پربرکت مردمی انقلابی قم قیامی بود که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی ضمن تقدیر از مرکز اسناد انقلاب اسلامی به خاطر سه دهه فعالیت مثمر ثمر اظهار داشت: این مرکز به عنوان بک ثروت بسیار بزرگ برای تاریخ انقلاب تبدیل شده چرا که با اشاره امام راحل به وجود آمد و با عنایت رهبر انقلاب نیز به کار خود ادامه می دهد.

محسنی اژه ای در ادامه با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: از آنچنان ابعاد مختلفی برخوردار است که هر چه تا بحال در مورد آن حرف زده شده و یا قلم نوشته است کافی نبوده و باید زوایای دیگر آن به دقت بررسی شود.

دادستان کل کشور با اشاره به اتفاقاتی که بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری رخ داد افزود: دشمن سعی داشت شیرینی حضور گسترده مردم در انتخابات را بر ذائقه آنها تلخ کرده و اهداف پلید خود را در سایه جنگ نرم دنبال کند.

وی در ادامه افزود: با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم این فتنه خنثی شد.

محسنی اژه ای با بیان اینکه شاید در حوادثفتنه مردم اذیت شده باشند گفت: اما بواسطه این اتفاقات نقاب از چهره منافقین، التقاطیون و مدعیان پرادعا برداشته شد و نقش رهبری و همچنین اعتماد مردم به ولایت فقیه نقطه عطفی در انقلاب اسلامی شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حوادث سال ۸۸ برخی چهره ها ماهیتشان بر مردم روشن شد وهمچنین دست پنهان پشت دستکش مخملی برای همگان رو شد و کسانی که برای انقلاب خواب دیده بودند خوابشان به پریشانی تبدیل شد و همه این اتفاقات جهشی برای انقلاب اسلامی بود.