انتقاد حاج منصور ارضی به آشفتگی بازار دلار

به گزارش شفاف؛ وی که در مراسم زیارت عاشورای صنف لباس فروش ها سخن می گفت با اعتراض به حبابی بودن قیمت سکه و دست داشتن عده ای معلومالحال از جریان فتنه و انحراف در روند کنترل قیمت ها گفت: در حال حاضر تمام این بازار سکه دست خود این افراد معلوم الحال است. خودشان سکه می خرند، خودشان انبار می کنند و خودشان هم با قیمت بالا می فروشند، ولی نمی دانند تاریخ تکرار می شود و وقتی در اخبار می گویند که گنج قزافی و طلاهای او بعد از مرگش پیدا شد برای اینها هم هست. دار و دسته انحراف و فتنه و این یهودی صفت ها هم فردا می میرند و مرگی هست باید درس گرفت.

حاج منصور ارضی در ادامه با اشاره به بازار ارز در کنار بازار سکه تاکید کرد: در بازار ارز هم همین جریان وجود دارد. فکراین افراد خراب است اما نمی دانند که این نوع افکارابتراست. آیا این افراد از شاه یا دیکتاتور های عرب بالاتر هستند؟ آنها کجا رفتند؟

این مداح و سخنران اهل بیت با تاکید بر اشکال شرعی در دلالی افزود: سوال این است که آیا وقتی این دلار را خریدم ۱۰۰۰ تومان می توانم بیشتر بفروشم یانه؟ جواب مشخصه، وقتی که دلار را به قیمت بالا نخریدی نباید با قیمت روز بفروشی.

وی ادامه داد: البته دشمن هم می داند که یک همچین افرادی هستند که با یک قیمتی می خرند و با یک سودی می فروشند و بازار را خراب می کنند.

ارضی در ادامه با انتقاد به دلالی تاکید کرد: شما که در خیابان مشغول کاسبی هستی، سعی کن تو یک نفر در کل کاسبهای این خیابان خدا را نشان بدهی. اگر هم گفتند چرا ارزان می فروشی بگو من ارزان خریدم و ارزان هم می فروشم. اگر هم ضرر کردی بگو خدایا خودت ضرر من را جبران کن.