پروژه حیا زدایی غرب از بلاد اسلامی!

عباسی: پروژه جدید دشمن حیازدایی در جامعه است

به گزارش افکار به نقل از فارس؛ حسن عباسی با اشاره به تأثیرگذاری سریال‌های مستهجن بر روی افکار جوانان، گفت: پدیده‌های جدیدی که در جامعه امروز رخ می‌دهد علت و زمینه‌های متفاوتی داشته و نباید همه مسائل را بر گردن فیلم‌های سینمایی خارجی و داخلی گذاشت.
وی به اصطلاح جدیدی در جامعه امروز مبنی بر به وجود آمدن طلاق‌های عاطفی اشاره کرد و افزود: در این گونه طلاق‌ها اگر چه یک زوج در کنار هم زندگی می‌کنند اما از هم جدا بوده و اصطلاحا می‌گوییم طلاق عاطفی گرفته‌اند.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به بازیگر فیلم " لاست " به نام " جان لاک " گفت: منظور از " لاست " همان جزیره گمشده جهانی بوده و شخصیت اصلی آن " جان‌لاک " پدر لیبرالیسم است.
وی در خصوص کارکرد تفکر لیبرال در جامعه جهانی امروز، اظهار داشت: یکی از شبکه‌های جهانی روسیه گزارشی را در مورد وب‌سایت‌های مستهجن در فضای سایبر تهیه کرده که نشان می‌دهد ۲۵ میلیون وب‌سایت که عمدتا توسط آمریکایی‌ها به روز می‌شود، وجود دارد.
عباسی در ادامه افزود: این گزارش نشان می‌دهد به تعداد هر ۱۴ نفر آمریکایی یک وب سایت مستهجن در فضای سایبری ساخته شده است.
وی با بیان صحبت برخی از افرادی که می‌گویند هر مقدار خانم‌ها حجاب بیشتری داشته باشند مردان نسبت به آنها حریص‌تر می‌شوند، تصریح کرد: اگر این حرف صحیح بود چرا در جامعه آمریکایی که اینقدر بی‌مهابا مردها می‌توانند زن‌ها را با لباس آزاد ببینند و در رسانه‌ها و در تلویزیون هم این مسائل به راحتی پخش می‌شود اما هنوز در جامعه حرص و ولع دیده می‌شود.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به اینکه پیروی از هوای نفس تمامی نخواهد داشت، تأکید کرد: اگر جامعه‌ای بخواهد مسائل فرهنگی را بی‌مهابا در اجتماع رایج کند تا بین افراد جامعه سیرابی به وجود آورد، موفق نخواهد شد.
وی با بیان اینکه خداوند در قرآن بارها فرموده «اگر ادعای ایمان کنید ما شما را رها نخواهیم کرد و با فتنه‌ها و شرایط گوناگون شما را امتحان می‌کنیم»، ادامه داد: انسان امروز جامعه بشری در جزیره گمشده " جان‌لاک " باید به گونه‌ای واکسینه شود که وقتی چنین امتحانی برایش پیش می‌آید راحت بتواند خود را در مقابل آن حفظ کند.
عباسی شرایط انسان امروز را به پرواز پرند‌گان تشبیه کرد و گفت: همانطور که پرنده‌ای برای بال زدن و بالا رفتن به بال‌های خود فشار وارد می‌کند تا یک گام بالاتر رود، انسان‌ها هم اگر می‌خواهند متعالی‌تر شوند باید هوای نفس را پشت سر بگذارد.
وی با اشاره به اینکه نمی‌توان آب را از مقابل ماهی برداشت و گفت اکنون متعالی شو، تأکید کرد: نمی‌توان در مقابل پخش سریال‌ها و انیمیشن‌ها در جامعه یک فضای گلخانه‌ای ایجاد کرد.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در ادامه گفت: ما در اعتقادات دینی قائل هستیم که رشد فضائل اخلاقی باید زمینه‌اش در جامعه فراهم باشد و منکراتی مانند کازینو نباید در جامعه وجود داشته باشد.
وی با اشاره به مراسم اعتکاف در چند روز اخیر، بیان داشت: من در برخی از مساجد شمال شهر در مراسم اعتکاف حضور داشته و سخنرانی کردم و باید با دیدن جوانانی که توانسته‌اند اینگونه خود را در این فضا سالم نگهدارند، اشک شوق ریخت.
عباسی ادامه داد: در حالی که ممکن است این جوانان بعضی از این سریال‌ها را هم توسط ماهواره دیده باشند اما در مراسم اعتکاف شرکت کرده و به نیایش مشغول بودند.
وی با اشاره به پروژه حیا زدایی در جامعه توسط دشمن، افزود: اگرچه دشمن پروژه حیازدایی را با جدیت پیش می‌برد و سعی در القا آن بین انسان‌ها را دارد اما این که خودمان هم این باور را به جامعه تزریق کنیم موجب صدمه زدن به مردم خواهد شد.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با بیان اینکه مردم مانند همان پرنده در حال تلاش برای عبور از پشته‌های هوای نفس هستند تا متعالی شوند، گفت: در شرایط گلخانه‌ای هیچ‌کس به درجه متعالی نخواهد رسید و مومنان برای امتحانات خدا ظرفیت بالایی داشته و این سریال‌ها حقیرتر از آن هستند که آنها ضربه ایجاد کنند.
وی در پایان با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد ما در جنگ سخت تعداد زیادی شهید، مجروح و اسیر داده‌ایم، اظهار داشت: امروز هم در جنگ نرم تلفات و مجروح خواهیم داشت اما در همین فضای اینترنت و سریال‌ها بعضی از دختر و پسرها را می‌بینید طوری واکسینه شده‌اند که کمترین تأثیری را نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام / ب.