حضور بازپرس ویژه قتل تهران در محل انفجار

ایرنا: این مقام مسوول در دادستانی تهران روز چهارشنبه گفت: بزودی نتایج تحقیقات بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی اعلام خواهد شد.

در اثر انفجار یک بمب مغناطیسی در خیابان ' شهید داوود گل نبی ' در تهران که صبح امروز - چهارشنبه - بوقوع پیوست، ' مصطفی احمدی روشن ' استاد دانشگاه به شهادت رسید.

این استاد دانشگاه، فارغ التحصل دانشگاه صنعتی شریف بود.

یکی از مسوولان امنیتی درباره این انفجار گفت: شیوه شهادت این استاد دانشگاه همچون سایر ترورهای صورت گرفته توسط عوامل صهیونیستی از طریق چسباندن بمب مغناطیسی به وسیله نقلیه بوده است.

به گفته منابع آگاه این بمب مغناطیسی در مقابل درب پژوی نقره ای رنگ در سمت راست آن چسبانده شده بود.

دو مجروح این انفجار نیز به بیمارستان های ایرانمهر و رسالت منتقل شده اند.

نیروهای انتظامی و امنیتی خودروی بمب گذاری شده را جهت بررسی های کارشناسی از محل انفجار انتقال دادند.

در همین حال دانشگاه صنعتی شریف در بیانیه ای شهادت ' مصطفی احمدی روشن ' دانش آموخته این دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و مردم ایران تسلیت گفت.

دانشگاه صنعتی شریف امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شهادت مظلومانه دانش آموخته‌ی دانشگاه صنعتی شریف مهندس ' مصطفی احمدی روشن ' به دست عوامل استکبار جهانی را به ملت مسلمان ایران تسلیت می گوییم.

احمدی روشن فارغ التحصیل سال ۱۳۸۱ رشته‌ مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف و معاون بازرگانی سایت نطنز بوده است.

به گفته‌ اساتید دانشگاه شریف، وی از دانشجویان برجسته در حوزه‌های علمی و فرهنگی بوده که در سال ۱۳۸۰ و در دوران تحصیل خود در این دانشگاه در پروژه ساخت غشاهای پلیمری برای جدا سازی گازها که برای اولین بار در کشور انجام می‌شد همکاری داشته است.

چندین مقالهی ISI به زبانهای انگلیسی و فارسی از وی منتشر شده است.