به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مادر شهيد مصطفي احمدي روشن درباره خصوصيات اين شهيد گفت: بايستي از دوستان مصطفي درخصوص ويژگي هاي او پرسوجو كرد ولي به طور ويژه مي توان گفت كه مصطفي هميشه در خط رهبري حركت كرده و بر اين باور بود كه بايستي وظايف خود در قبال آرمانهاي امام و انقلاب را به خوبي اجرا كند.

وی افزود: شجاع و نترس بودن از ویژگی‌های بارز این شهید بود و اعتقاد داشت که بایستی تا آخرین قطره خون خود برای رسیدن به آرزوهایش فعالیت های خود را پیگیری کند.

مادر این شهید در خصوص اقدام تروریستی که علیه فرزندش صورت گرفته اذعان داشت‌: دستگاه‌های امنیتی سریعتر وارد عمل شوند و کسانی که این اقدام را انجام داده اند به سزای عمل کثیف خود برسانند.

وی در توصیه‌ای به دوستان شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: به جوانان و کسانی که در راه علم و پیشرفت کشور به خصوص در زمینه انرژی هسته ای گام بر‌می‌دارند توصیه می کنم که راه مصطفی را ادامه داده تا مسیر پیشرفت کشور هموارتر شود.

دشمن با ترور امثال پسرم راه به جایی نمی برند

پدر شهید مصطفی احمدی روشن نیز با اشاره به اینکه فرزند من کوچکترین خادم این مملکت در راه اعتلا و پیشرفت کشور به شهادت رسیده است افتخار می کنم گفت: مصطفی از فعالین عرصه انرژی هسته ای بود و در راستای پیشرفت این فناوری در کشور به خصوص در تاسیسات هسته ای نطنز زحمات بسیاری را کشیده بود لذا امیدوارم راه او از سوی جوانان و دانشمندان دیگر ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه این شهید دارای خصوصیات اخلاقی بسیار بارز و برجسته‌ای بود خاطرنشان کرد: ‌ کسانی که اینگونه اقدامات تروریستی انجام می دهند تنها هدفشان قطع کردن مسیر پیشرفت کشور به خصوص در عرصه فناوری هسته ای است ولی باید بدانند که این گونه اقدامات آنها راه به جایی نمی برد و دشمنان ما همیشه شکست خورده خواهند ماند.

این پدر شهید با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات تروریستی بسیاری علیه کشورمان صورت گرفته است اذعان داشت: ‌ دشمنان نظام بایستی بدانند که مردم بخصوص جوانان در همه عرصه‌ها از حرکت نخواهند ایستاد و در دفاع از آرمان های امام، ‌انقلاب و رهبری تا آخرین نفس به مبارزات خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه اینگونه اقدامات تروریستی مسیر پیشرفت کشور را متوقف نخواهد کرد تصریح کرد: جوانان انقلاب اسلامی با مشخص نمودن خط مشی خود و حرکت در مسیر ولایت فقیه به طور حتم با استکبار جهانی مقابله خواهند کرد و اجازه هیچگونه تخطی را به آنها نمی دهند.
همسرم در پیشرفت پروژه هسته ای نطنز نقش بسیار تاثیرگذاری را داشته است.

همسر شهید مصطفی احمدی روشن نیز گفت: ‌ همسرم با اتکا به خدا و پیروی از آرمان‌های امام و انقلاب و حرکت در خط ولایت فقیه با هدف ارتقاء اسلام، ‌ پیشرفت کشور و به نتیجه رسیدن سایت نطنز فعالیت های خود را دنبال می کرد.

وی با اشاره به اینکه همسرم در پیشرفت پروژه هسته ای نطنز نقش بسیار تاثیرگذاری را داشته است اذعان داشت: ‌ به طور قطع مطمئن هستم کسانی که این اقدام تروریستی را انجام داده اند از سوی دستگاه اطلاعاتی ما به سزای عمل خود خواهند رسید.

وي با اشاره به اينكه افتخار مي كنم همسرم به درجه رفيع شهادت رسيده است در توصيه اي به دشمنان انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: دشمنان جمهوري اسلامي ايران بدانند كه جوانان اين مرزو بوم اجازه نخواهند داد كه آنها به اهداف شوم خود دست يابند لذا به تمامي دانشمندان ايران توصيه مي كنم با توجه به اينكه سختي كار بسيار زياد ميباشد اما از پاي نايستند و در مسير پيشرفت كشور گام بردارند.