اخبار ویژه روزنامه ها/ از گرانی کمرشکن تا احتمال تغییرات در کابینه

 اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

 

تداوم سختگیری کشور همسایه برای انتقال ارز به ایران

گزارش یک مسئول اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه نشان می دهد به رغم همکاری های مناسب اقتصادی دستگاه های مختلف با یکی از کشورهای همسایه که باعث سفر رئیس جمهور کشورمان به آن جا شده است و نیز قرابت های فرهنگی، قومی و مذهبی بین استان های مرزی دو طرف، بررسی ها نشان می دهد، برخوردهای سختگیرانه مسئولان آن کشور موجب نبود امکان انتقال ارز حاصل از صادرات، از طریق سیستم بانکی به داخل کشور شده است.

دردسرهای لغو دستور دولت احمدی نژاد برای شرکت دولتی

در حالی که دولت دهم با صدور مصوبه ای در اردیبهشت ماه سال 90، یکی از شرکت های مهم دولتی را منحل و تصمیماتی را در خصوص اموال و نیروی انسانی آن گرفت، این مصوبه در دولت اول حجت الاسلام روحانی، لغو و به تعدادی از اعضای کابینه دستور داده شد برای آغاز مجدد فعالیت این شرکت اقدام کنند.

احتمال تغییرات در کابینه؟حامیان دولت: سرکاری است

سخنان رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور درباره احتمال تغییراتی در کابینه، به موضوع تحلیل و گمانه‌زنی نشریات حامی دولت تبدیل شده است.

سایت حامی دولت هم از ولنگاری مدیریت اقتصادی به ستوه آمد

رهاشدگی قیمت‌ها از سوی مدیران ذی‌ربط در دولت، صدای اعتراض یک سایت حامی را هم بلند کرد.

بی‌خیال گرانی کمرشکن پویول را بچسب!

نایب‌رئیس مجلس به جای اینکه رئیس‌جمهور یا وزیران و معاونان اقتصادی دولت را درباره سوءمدیریت بر بازار و نابسامانی‌ قیمت‌ها مورد خطاب و سوال قرار دهد، به صداوسیما به خاطر بستن باب کاسبی در برنامه ویژه جام جهانی حمله کرد.

تجاهل نکنید!تاکید رهبر انقلاب روشن است

با وجود تاکید روشن رهبرمعظم انقلاب، رئیس‌مجلس می‌گوید بررسی الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم را با رهبری در میان می‌گذاریم(!)