به گزارش فارس ، حجتالاسلام علی معبودی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی دبیران سمنهای جوانان استان زنجان با اشاره به شرایط حاکم بر جهان کنونی اظهار داشت: ایران در بالاترین رتبه از نظر اقتدار خود به سر میبرد.
وی با تاکید بر توانمندی ایران به لحاظ علمی و فناوری افزود: اقتدار و توانمندی ایران در حالی به اثبات رسیده است که دشمنان ایران در بدترین وضعیت خود به سر می‌برند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نخستین رسالت سمن‌ها را حفظ اعتماد به نفس اعلام کرد و گفت: باید باور کرد که استعداد ایرانی سرآمد استعداد‌های دیگران است.
وی استفاده از سرمایه‌های عظیم خدادادی را از دیگر رسالت‌های سازمان‌های مردم نهاد عنوان و تصریح کرد: باید از دوباره‌کاری پرهیز و به کارهای نو و بدیع اقدام کرد.
حجت‌الاسلام معبودی اتصال به منبع لایزال الهی را یکی دیگر از رسالت‌های مسئولان سمن‌ها دانست و ادامه داد: با متصل شدن به منبع اصیل معرفت می‌توان به مدارج عالی دست یافت.
وی بر انتخاب درست منبع تغذیه فکری اشاره کرد و افزود: با انتخاب درست می‌توان جلوی خیلی از انحرافات را گرفت.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: با انتخاب درست جلوی خستگی و اضمحلال روحی و روانی نیز گرفته می‌شود.
وی با اشاره به جنگ روانی به راه افتاده از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات مهم‌ترین هدف دشمن از تشدید جنگ روانی بر ضد ایران است.
حجت‌الاسلام معبودی تبدیل ایران به الگوی کشورهای اسلامی برای برآورده کردن خواسته‌هایشان برشمرد و تاکید کرد: پایین کشیدن علم مبارزه با ظلم که در دست ایران است مهم‌ترین هدف استکبار در حال حاضر است.
وی ادامه داد: باید در زمینه انتخابات به ویژه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات حساسیت ویژه به وجود آید، چرا که دشمن درصدد القای عدم توانایی الگو دهی مردم ایران به جهان کنونی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد تردید در توانمندی‌ ایران برای فائق آمدن بر تحریم‌های جدید تاکید کرد: یادمان باشد که ایران اسلامی پس از پیروزی رسیدن انقلاب همیشه در تحریم بوده است.
وی تحریم‌های اعمال شده بعد از پیروزی انقلاب برای ایران و ایرانی را منبع خیر و برکت برشمرد و گفت: اعمال تحریم موجب شکوفایی استعداد‌های سرکوب شده ایرانیان شد.
حجت‌الاسلام معبودی در پایان خطاب به مسئولان سمن‌های جوانان استان زنجان گفت: آخرین رسالت مسئولان سمن‌های فعال، آسیب‌‌شناسی حیطه مسئولیت خود است که باید این کار را انجام دهند تا بتوانند ابتدا اشکالات را مشخص و سپس آن را رفع کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام رئیس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری تصریح کرد: بر خلاف هیاهوی به وجود آمده در برخی رسانه‌ها خلاصه پیام حکایت از پشیمانی از امضای تحریم‌های جدید بر ضد ایران است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: با وجود همه ادعاها تحریم نفتی ایران غیر ممکن است، چرا که شاهراه صدور نفت جهان در اختیار ایران است و اگر قرار باشد نفت ایران تحریم شود، هیچ کشوری نباید نفت صادر کند.