به گزارش وطنامروز وی که از نزدیکان موسوی است، در ادامه فرزند یکی از سران فتنه را مورد تمسخر قرار داده و میگوید: داخل کشور هم شده بچهبازی تا آنجا که حسین. ک (فرزند یکی از سران فتنه) برای من پیغام فرستاده که خودتان را با ما هماهنگ کنید. احتمالا منظورش آن است که با ایشان و مامانش هماهنگ کنیم!جلسات محفلی فتنهگران که در ماههای اخیر و با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس فعالتر از گذشته برگزار میشود، دیگر محور اظهارات این عنصر فراری است: حسین.ک چند وقت پیش تماس گرفت و گفت هماکنون مهمترین تصمیمات اصلاحطلبان داخلی در جلسات منزل عبدالله نوری با حضور او، سعید حجاریان، عباس عبدی، سعید لیلاز، جلاییپور، رضا تهرانی، فاضل میبدی و سعید مدنی اتخاذ میشود. این عنصر فتنهگر مرتبط با ضدانقلاب خاطرنشان کرد: خامیهای این بچه نه فقط کار دست پدرش میدهد، بلکه کل اصلاحات را با مشکل مواجه میسازد. از یک طرف برای خودنمایی، آنگونه جلسات محرمانه را برای این و آن لو میدهد و عدهای از اصلاحطلبان را دچار مشکل میکند، اتفاقا چند روز بعد از این فرمایشات بود که سعید مدنی بازداشت شد. از طرف دیگر نزد رضا پهلوی، نماینده فرستاده و درخواست مذاکره میکند و کل اصلاحطلبان داخل و خارج را متهم به همراهی با سلطنتطلبان میکند. به همین خاطر بعضی دوستان ما کمکم دارند به این نتیجه میرسند که ما حسابمان را از آنها جدا کنیم!


سخنان این ضدانقلاب فراری در حالی بیان می‌شود که پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر بالاگرفتن اختلافات میان ضدانقلاب بویژه با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس در رسانه‌ها منتشر شده بود. چنانکه اکبر گنجی نیز پیش از این، آشفتگی و بی‌برنامگی را ویژگی‌های ضدانقلاب دانسته و از ملامت فتنه‌گران خارج‌نشین توسط سرویس‌های اطلاعاتی غربی خبر داده بود. وی همچنین درباره شکاف بین سران جنبش سبز گفته بود: خاتمی دیگر از «جنبش سبز» یا درباره «جنبش سبز» حرف نمی‌زند. مساله او بازسازی دوباره جبهه اصلاح‌طلبان با محوریت خود، گفت‌وگو با رهبری و فعالیت در چارچوب‌های تعیین شده است. اختلافات کروبی و خاتمی هم کاهش نیافته است». اذعان ضدانقلاب مبنی بر انزوا و انفعال جریان فتنه پیش از این نیز با تایید خاتمی مواجه شده بود. وی پیش از این در دیدار برخی حامیان خود، جنبش سبز را یک جنبش تمام شده دانسته و با بیان اینکه از ابتدا امید چندانی به این جنبش که بیشتر به یک هیجان کاذب شبیه بوده نداشته است، از کسانی که وی را تشویق به پیوستن به موسوی کرده بودند بشدت انتقاد کرد. خاتمی که البته خود متهم به اجرای سناریوی جورج سورس در جریان فتنه ۸۸ است و در بحبوحه فتنه از لزوم رفراندوم سخن گفته بود، ضمن اعلام برائت از جنبش سبز و افرادی مثل موسوی و کروبی که موجب انزوای وی شده‌اند، از نزدیکان خود خواست به جای مانور روی جنبش سبز و افرادی مثل موسوی و کروبی به دنبال احیای دوم خرداد در چارچوب قانون اساسی باشند. «وطن‌امروز»، طی روزهای آینده‌ گزارشاتی از جلسات هم‌اندیشی اخیر جریان فتنه منتشر خواهد کرد. به اعتقاد کارشناسان و تحلیلگران سیاسی، انزوای جریان فتنه ۸۸ که منجر به اتخاذ استراتژی «تحریم» انتخابات از سوی آنان شد، مهم‌ترین عامل اختلاف گروه‌های داخلی جریان فتنه شده است. اگرچه برخی اقدامات از جمله برقراری تماس با ربع پهلوی که بزودی جزئیاتش منتشر می‌شود، نشان‌دهنده تلاش فتنه برای استفاده از همه ظرفیت ضدانقلاب خارجی برای فشار به جمهوری اسلامی است

اما اظهارات این عنصر نزدیک به موسوی درباره فرزند یکی از سران فتنه و تصریح وی به جدایی، نشاندهنده ورود فتنه به فاز ریزش سران است.