به گزارش روابط عمومی صندوق تأمین اجتماعی، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سید مجید موسویان را به عنوان سرپرست صندوق تأمین اجتماعی منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی و با استناد به قانون اصلاح ماده(۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌های درمانی مصوب پنج اسفند ۸۸ مجلس شورای اسلامی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان ‹‹سرپرست صندوق تأمین اجتماعی›› منصوب می‌شوید.

در ادامه این حم آمده است: با عنایت به نقش بسیار مهم و موثر صندوق تامین اجتماعی در رسیدن به اهداف برنامه پنجم توسعه و سند چشم‌انداز بیست ساله انتظار می‌رود با بهره‌گیری از نیروهای خدوم، مخلص و لایق این صندوق و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و روش‌ها و فناوری‌های نوین بتوانید برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی را با تاکید بر ارتقای سطح خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان به‌ویژه در حوزه درمانی، بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری‌ها، ارتقای تعامل با ذی‌نفعان و تقویت سه جانبه‌گرایی به نحو مطلوب به انجام برسانید.

پیش از انتصاب موسویان بهعنوان سرپرست صندوق تأمین اجتماعی، رحمتالله حافظی به مدت دو سال به عنوان مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی فعالیت کرده است.