روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

بعد از مدت‌ها سرانجام، اصولگرایانی که قبلاً از حامیان دو آتشه احمدی نژاد بودند، به این نتیجه رسیده‌اند که بکار بردن اصطلاحاتی مانند مافیا توسط وی فقط یک ادعا بوده است.

به گزارش مشرق در روزهای اوج قیمت مسکن که تورم‌های بی‌سابقه‌ای در آن بروز کرد، یکی از مسوولان اجرایی کشور از تصمیم یک عده برای ایجاد اختلال در بازار مسکن با جمع شدن در یک استخر خبر داد! و متعاقب آن هیات مدیره بانک پارسیان و بیمه ایران به بهانه ایجاد اختلال در بازار برکنار شدند.

این سایت افزود: اگرچه هیچ کدام از این ادعاها ثابت نشد، اما این روش دولتمردان برای توجیه اختلال‌ها در بازارهای اقتصادی کشور ادامه دارد.

درحالی که بازار ارز و سکه بیش از شش ماه است که به طور بی‌سابقه‌ای افزایش قیمت را تجربه می‌کند، ابتدا مسوولان اقتصادی دولت تلاش می‌کردند این افزایش‌ها را به گردن تحریم‌ها یا افزایش قیمت جهانی بیاندازند.

در روزهای اوج قیمتی نیز برخی وزرای اقتصادی در سفر آمریکای جنوبی به سر می‌بردند. حال که قیمت سکه و دلار در بی‌ثباتی به سر می‌برد، سخنگوی اقتصادی دولت در اظهاراتی اعلام کرده که این افزایش‌ها ناشی از تلاش رسانه‌ای و احتکار ارز است.

اين سايت پرسيده است: حتي در صورت صحت ادعاي وزير اقتصاد، آيا واقعاً با ارسال چند پيامك يا خبر بايد اقتصاد كشور اين قدر متلاطم شود؟ آيا نوسان قيمتها در چند روز اخير آغاز شده يا اين كه شش ماه است اين نوسان ايجاد شده است؟ آيا جريان احتكار ارز طي چند روز پيش فعاليتش را آغاز كرده است؟