دولت با ارائه و تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی تنور رانت را داغ کرد

علی وقف‌چی، با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه استیضاح امروز گفت: رای امروز نمایندگان مجلس به کرباسیان در حقیقت نتیجه خواسته مردم بود زیرا آنها نگران وضع موجود هستند و دولت بدون رعایت ابتدای ترین مسایل در بحث‌های اقتصادی شرایط امروز اقتصادی را رقم زد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت با ارائه و تخصیص ارز 4200 تومانی به واردات باعث سردرگمی تولید و تولیدکنندگان شد، همچنین خروجی آن تصمیمات غلط رانت‌های اقتصادی را در کشور بوجود آورد.

وی با بیان اینکه معتقدم امروز نمایندگان به صورت فردی و خارج از بحث فراکسیونی به کرباسیان رای دادند، اظهار کرد: تصمیم امروز به هیچ حزب، جناح و گروهی وابسته نبود بلکه تنها دغدغه و کمبودهای مردم مورد توجه وکلای ملت قرار گرفت و با این رای اعلام کردند که دولت باید یک تغییر اساسی در تصمیمات خود بویژه در موضوع اقتصادی داشته باشد.

وقف‌چی تاکید کرد: دولت می تواند از اظهارنظرهای نمایندگان استفاده کرده و از مجلس بخواهد که برای برون رفت از وضعیت فعلی به آن کمک کند، به نظر بنده استضاح کرباسیان تلنگر خوبی برای دولت بود تا با جدیت بیشتری برای حل مشکلات جامعه اقدام کند.